Hoi Jeanine,
Als ik jouw was zou ik toch met hem gaan praten hierover! Als ik het zo lees wordt jij er niet gelukkiger op!
Ik heb een tijdje hetzelfde probleem gehad, hij keek me niet aan, hij keek zelfs niet als ik me omkleedde ofzo. Ik heb hem toen gevraagd of hij mij nog wel aantrekkelijk vond! Hij schrok hier zo van, dat hij toegaf dat hij zich niet realiseerde dat hij mij kwetste met zijn gedrag! Toen kwamen bij mij de tranen en sindsdien gaat hij echt de deur niet meer uit zonder me eerst een knuffel te geven!
Sex heb ik dan weer niet zo behoefte aan vanwege zeer geirriteerde schaamlippen, maar de intimiteit is wel goed!
Ik denk dat je hem gewoon even wakker moet schudden, desnoods met tranen die je later aan hormonen kan wijten, maar zijn wekker moet echt een keertje goed afgaan!
En dat je het af en toe helemaal gehad hebt, daar kan ik inkomen, zeker als je last hebt van al die kwaaltjes! Ik moet zeggen dat het hier ook steeds wat zwaarder wordt! Gelukkig heb ik weinig last gehad van het warme weer, behalve dan dat ik wat moeier was.
Je vraagje over de zelfbevrediging en het opweken van weeen, volgens mij kan je van een orgasme wel een harde buik krijgen (heb ik wel in ieder geval, maar duurt niet meer dan vijf nminuten), maar volgens mij is dat alleen voorbereiding op weeen.
Sperma kan volgens mij wel bevorderend helpen, maar dan ook alleen als de rest van je lichaam er ook echt helemaal klaar voor is! Kijk wel een beetje uit, aangezien sperma ook infectie kan veroorzaqken op het moment dat je vliezen zouden breken tijdens of net na de sex!
In ieder geval nog heel veel sterkte die laatste loodjes, gelukkig is het nu weer even wat koeler!
Liefs
Sas
35/4