Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318893 Weet Niet Of Ik Zwanger Bent

• Auteur

hallo ik nen revenna en ben nieuw hier
    ik was voor het laatst 14 juni ongi en heb rond mn 28 29 juni geklust ben heel erg mee bezig wanneer kan ik 1 test doen om het zeker te weten

hoe meer reacties hoe beter

#4074247 Quote

hey revenna, je moet even op predictor.nl kijken bij online biologische klok. daar zie je precies hoe en wanneer! succes groetjes mirjam

#4074249 Quote

hoi mirjam bedankt voor je reactie maar heb nog g1 test en wanneer kan ik die uitvoeren…..

#4074258 Quote

ik bedoel daat je even op http://www.predictor.nl moet kijken meis, en dan bij online biologische klok daar moet je wat invoeren en dan zie je precies wanneer je vruchtbaar ben en wanneer je eventueel een zwangerschaps test kan doen!

Groetjes mirjam

#4074279 Quote

Hi Revenna,

Als je op 14 juni ongesteld bent geworden, dan zou je op 12 juli kunnen testen, dan is jouw NOD ongeveer. Mijn laatste menstruatie was op 12 juni, vandaar dat ik het zo goed weet hihi. Ik kan op 10 juli testen.

Groetjes,

Violet

#4074296 Quote

Als je uitgaat van een 28 dagen cyclus dan is je nod idd 12 juli.
    Ik weet niet of je net gestopt bent met de anticonceptie maar dan kan het zijn dat je cyclus onregelmatig is.
    Hoop het natuurlijk niet voor je.
    En je kan idd even kijken naar je vruchtbare periode dan weet je een beetje wanneer je kan klussen.
    Wij klussen om de dag ongeveer tot je zeker weet dat je eisprong voorbij is.
    Die kan ook vroeger of later plaatsvinden.

Meid veel klusplezier en ik hoop dat je gauw zwanger mag worden.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4074345 Quote

hoi mirjam jah bedankt heb het idd gevonden
    hoe is het by jou groetjes revenna

#4074349 Quote

hoi viooltje
    bedankt voor de duidelijke uitleghahaahhahahahah
    nou ik oop zo dat we alleby 1 positieve uitslag zullen hebben is wel spannend maar het wachten is wel irri
    nou meid zal voor je duimen …..succes….
    groetjes revenna

#4074354 Quote

hallo mamakaat
    bedankt voor je lieve berichtje hoop voor jou natuurlijk ook dat het snel mag lukken ….ik ben nu bezig voor mn 2 de spruit heb 1 zoontje van4 en wil graag 1 tweede
    groetjes revenna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct