Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

weet niet of ik zwanger bent

• Auteur

Hi Revenna,

Nou, ik ben er wel mee bezig hoor! Zucht. Vandaag weer misselijk geweest en krampjes in mijn buik, maar ik durf niet te hopen, want dan is de teleurstelling zo groot als het niet zo blijkt te zijn. En jij?

Groetjes,,

Viooltje

revenna
    Lid
    #4074632 Quote

hoi viooltje

hoe verlopen jou laatste dagen kan je het nog volhouden spannendddd he

groetjes revenna duim voor je meid

#4074702 Quote

Spannend hé die dagen voor je nod.
    Mijn nod is 11 juli…
    Wel grappig zo achter elkaar 10, 11, en 12 juli.
    Hebben jullie al klwaaltjes dan?
    Hier niet echt.
    Oja ik heb 1 zoon van bijna 3 en we gaan dus voor de 2e.
    Meiden fijne dag vandaag..

revenna
    Lid
    #4075017 Quote

hee viooltje…

pfffffff by my precies idem dito word er gek van….

lichte lagen van misselijkheid maar kan ook zo zyn dat ik dat misschien wil voelen omdat ik er zo mee bezig bent …

heb 3 testjes van clearblue gekocht hiihihih maar jammer dat je niet voor je nod kan testen heb soms de neiging om dat tog te doen want in mn hoofd is het zon warboel
    heb nog g1 krampjes gevoeld k herken mn menstruatie altyd door de lage pyn in mn onderrug tot nu toe niks moet wel vaker naar de wc
    ik durf ook niet te hopen maar stiekem hoop ik het van harte…

nou meid jy kan over 4 dagen testen en ik over 6
    wens je echt succes en hou me op de hoogte…..

revenna

#4075569 Quote

Hi hi,

Nou ik zit nu op dag 26 ZUCHTTT en gelukkig nog niks te ondekken.

Ik had vorige maand een cyclus van 26 dagen, dus het voelt al positief dat ik deze dag voorbij ben gekomen zonder bloed hihi 🙂

Ik heb vandaag ook geen buikpijn gehad, wel vanochtend misslijk, maar ik ben bang dat het tussen mijn oren zit.

Heel veel succes en toi toi toi!

Liefs Viooltje

revenna
    Lid
    #4075982 Quote

hallo ik werd vanochtend wakker en had zeer pynlijke borsten maar mn nod is pas 12 juli

heb tog 1 test gedaan van clearblue met zon digitaal antwoord van zwanger of niet zwanger…

nou uiteindelijk stond er niet zwanger dus klikte ik het staafje eruit om het vervolgens weg te gooien wat zie ik staan 2 strepen dus weet nou niet wat dat betekend aub heeft iemand dit ook meegemaakt of iets dergelijks

ben egt gestoord aan het worden

groetjes revenna

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4076029 Quote

Hey revenna,

Ik had die test ook gedaan, en zag ook 2 streepjes maar blijkbaar betekent dat niks.. grr jammer he, ben hier ook gek aan het worden hoor.

Vandaag is mijn nod maar er is nog niks te zien, Heb ook met vlagen een misselijk gevoel en mijn borsten zijn wat gevoeliger. heb al 2 testen gedaan maar natuurlijk negatief.

als ik zondag nog niet ongesteld ben test ik nog een keertje hihih als ik het zolang vol kan houden tenminste.

Succes groetjes mirjam

revenna
    Lid
    #4076160 Quote

heey mirjam…..

heb vandaag zon test gekogt van de apotheek en wat is het resultaat 2 strepen…….

ik weet het niet……
    weet niet of ik het kan geloven en of het waar is……

ben aan 1 kant heelllllll blyyyyyyyyyy maar wacht tog nog maar even afffffffffffffffff….

hoe is het by jou??????

groetjes revenna…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct