Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318916 Waterpokken

• Auteur

Heeft er iemand al ervaringen met waterpokken en hun kleintjes? Raaf heeft ze misschien, weet het nog niet zeker, maar ik denk het haast wel. Mogen ze dan naar de creche al ze zich niet ziek voelen? En hoe lang duurde het bij jullie kleintjes? Wanneer moet je naar de huisarts?

#4074742 Quote

Hoi

Mijn zoontje kreeg de waterpokken toen hij 8 maanden was. Het heerste toen heel erg op de creche. Het begon met een paar kleine rode puntjes in zijn nek en schoudertjes maar na 1 dag werden dit heel duidelijk waterpokken!
    Gelukkig had hij er geen koorts bij maar was ook niet helemaal lekker en had vooral heeeeeel veel jeuk, echt zielig vond ik dat.
    Of ze naar de creche mogen verschilt volgens mij, bij de een wel bij de ander weer niet. Wij mochten hem gewoon wel brengen.
    Als de pokken gaan ontsteken of hoge koorts dan moet je wel even naar de huisarts.
    Succes ermee!
    groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct