Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1318974 Wenser Yosha Esk Etc

• Auteur
  • Sparkle
    Bijdrager

Hey,

K zou graag verder willen kletsen met jullie, waar zijn jullie gebleven??

#4074384 Quote

gggrrrrrrrggggggg vfgf hallo

#4074739 Quote

Ha RCRTJC,
    Ik ben er nog hoor, ons topic is alleen verdwenen. Hoe gaat het?

In de tussentijd dat het forum hier plat lag, heb ik zelf een nieuw forum aangemaakt voor mensen die al langer bezig zijn (en specifiek voor die mensen dus). Als je zin hebt kan je ook meekletsen op http://onzegrotewens.yourbb.nl
    Er is zelfs een apart forumdeel voor mensen die net in de medische molen zitten, maar ook voor mensen die bezig zijn met IUI of IVF. Kijk maar ’s wat je ervan vind!
    Verder zijn wij gestart met IUI 5 alweer… *zucht*
    Groetjes,

Wenser
    Bijdrager
    #4075545 Quote

Ik ben ook ingeschreven op het forum van Esk. Werkt meer op de oude manier, maar nog niet zoveel bezoekers. Dussss als jullie allemaal komen, dan kunnen we ook daar praten 😉 tot die tijd klets ik hier nog mee op ‘juni stoppers 2008’ (pagina 5, maar ook zij hebben een eigen besloten forum inmiddels) en ‘waar is iedereen van de gyn’ (pagina 3).

gr.
    Wenser

#4077437 Quote

Het adres van het nieuwe forum is http://www.onzegrotewens.yourbb.nl en is speciaal bedoeld voor mensen bij wie het zwanger worden om wat voor reden dan ook (of zonder reden) langer duurt.

Iedereen is welkom!

#4085794 Quote

Sorry, bovenstaande forum bestaat niet meer!

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Sparkle
    Bijdrager
    #4090411 Quote

nee, waarom niet meer?? ik was er best wel actief op, en t is opeens weer verdwenen!!

Wenser
    Bijdrager
    #4102492 Quote

Hey meiden,

ik wilde even melden dat voor mij ronde 22 is ingegaan. Balen.

Hoe is t met jullie?

Wenser

Wenser
    Bijdrager
    #4102493 Quote

Hey meiden,

ik wilde even melden dat voor mij ronde 22 is ingegaan. Balen.

Hoe is t met jullie?

Wenser

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct