Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1319072 Help Wanneer Klussen Verwarde Cyclus

• Auteur

hellup wie kan mij helpen heb even een vraagje. heb normaal altijd een cyclus van 28 dagen. nu dacht ik zwanger te zijn. bleek toch niet zo want had na 6 dagen overtijd af toe met afvegen roze vochtverlies. na 8 a9 dagen overtijd toch ongesteld geworden. wie weet hoe ik nu moet rekenen. gewoon cyclus van 28 dagen? of cyclus van 33 dagen? en vanaf welke dag moet ik nu rekenen dan vanaf het roze verlies of vanaf de echte RD wil graag verder voor volgende ronde!
    wie kan mij helpen???
    alvast bedankt

#4074432 Quote

Ik zou gaan werken met ovulatie testen, dan weet je precies wanneer jullie aan de slag moeten.

Manon

#4074446 Quote

Hoi!
    Ik had ook altijd een cyclus van ongeveer 28 dagen, had op dag 21 en 22 bloedverlies. Ik dacht aan een innestelingsbloeding, want het was zo kort. Maar zwangerschapstesten zijn negatief…
    Nu ook geen idee… heb ovulatietesten gekocht, maar word er niet wijs uit.
    Ik heb eens gelezen dat je vanaf de echte RD moet beginnen te tellen.
    En ik zou dan gokken op dag 14-17 ergens…
    Maar misschien dat de ovulatietesten jou wel duidelijkheid geven.
    Succes!

#4074501 Quote

Bij een cyclus van 28 dagen moet je beginnen op dag 10/11

#4074559 Quote

@bobbian, ik weet nu dus niet of het een cyclus is van 28 dagen of dat ik nu 33 dagen moet rekenen. pff ik weet het ook niet hoor

#4074588 Quote

hoi, ik begin met tellen vanaf dag 10, ( dag 1 als 1ste menstruatiedag) en dan iedere 2 of 3 dagen aan de slag, ik zit nu op dag 26 en we zijn nog steeds in actie omdat ik de vorige x er 40 dgn tussen had zitten en dan zou je dus tevroeg stoppen als je van 28 dgn uitgaat. gewoon bezig blijven dat weet je zeker dat je de vruchtbare periode mee hebt gepakt.
    succes!
    miranda

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4077349 Quote

vandaag alweer geklust… gaan vanaf nu tot nod maar een beetje om de dag klussen.. wie weet deze x wel raak…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct