Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1319094 Mama In 2010

• Auteur

Hallo dames!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Vanmorgen een positieve test in handen! EINDELIJK! Na 3 lange jaren en 21 ziekenhuisbehandelingen ben ik nu dmv IVF ZWANGER van mijn 2e kindje! Wij zijn helemaal gelukkig, want we hadden de hoop al bijna opgegeven. Alles is nog zoooo onwerkelijk! Ben nu wel heel onzeker, maar dat zal er allemaal wel bijhoren. Als alles goed gaat ben ik in maart 2010 uitgerekend!

Liefs Nicole

ps Ik heb een hyves gemaakt “mama in 2010″… Miscchien vindt je het leuk? http://mama-2010.hyves.nl/

#4074479 Quote

heey ,
    Gefeliciteerd!!
    wat een leuk idee om zo een hyves te maken ik ga snel een keertje op de hyves kijken , ben zelf januari 2010 uitgerekend

#4074521 Quote

hey van harte
    ik kom op 10 maart 2010 uit
    ik heb me aangemled op je mama in 2010 hyves
    leuk idee

groetjesss

#4074534 Quote

Hallo
    Gefeliciteerd…
    Ook ik ben na meer dan 2 jaar zwanger, maar dan via IUI nog steeds heel onwerkelijk allemaal… Van ons 1e kindje.. Ook in maart 2010 uitgerekend.. Leuk idee die hyves ga me zeker aanmelden..Wanneer heb jij de eerste echo Nicole? Ik 31 juli….spannend… Liefsss

#4074938 Quote

Gefeliciteerd!

Ik heb me ook aangemeld op je hyves.. Ben uitgerekent op 08-02-2010.

Groetjes daphne

#4074960 Quote

ga me aanmelden als de rest van de familie het ook weet(krijgen het nl pas op 19-07 te horen) ben uitgerekend op 10-02-10

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4075012 Quote

@Nicole: Wij hebben de 31e juli de eerste echo.. Nog heel onwerkelijk—spannend allemaal.
    Ik ga me ook aanmelden op de hyves als de familie het weet na de 31e….
    Geniet ze allemaal…..
    Groetjesss

#4075014 Quote

hoi hoi!

Knap dat jullie het allemaal voor je kunnen houden! Ik rende gelijk met de test in me hand naar de telefoon om m ´n moeder en oma in te lichten en daarna schreeuwde ik het nog nèt niet van de daken, haha. Binnen 2 dagen was iedereen op de hoogte…

liefs!

#4075089 Quote

hoi,
    nou ik meld me ook aan zodra de familie het weet!!
    ben in maart uitgerekend.
    allemaal gefeliciteerd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct