Lieve Hanneke,
Ow meis wat hebben jullie een moeilijke beslissing moeten nemen! Maar ik weet zeker dat het de juiste was! je schrijft dat Thye na de drukte rustig werd: miscchien was dat een teken van hem voor jullie dat het goed is zo….
Ik weet zo goed wat jullie nu door maken, bij mij komt nu ook alles van 5 jaar geleden weer helemaal boven alsof het gisteren was dat wij onze tweeling verloren hebben. Pas sinds kort besef ik dat het zo heeft moeten zijn, dat alles gebeurt met een reden.
Het zal veel tijd nodig hebben om dit een plekje te kunnen geven. Ik zou je wel willen adviseren om er veel over te praten » ik deed dat niet, hield mijn verdiet voor mezelf (want niemand kon mij toch helpen?), maar dan komt al dat verdriet er later dubbel zo hard uit.
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd en vooral voor dinsdag.
Natuurlijk wil ik je ook van harte feliciteren met Hjerre. Ik hoop dat jullie ondanks alles toch een fijne verjaardag met je kleine grote man kunnen vieren.
Mocht je de behoefte hebben om met een (soort) lotgenote te praten, dan mag je me altijd mailen (wilfredcissy@planet.nl)
Heel veel liefs van Cissy