Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1319138 Ervaring Met Ovulatietesten

• Auteur

Dag allemaal,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de ovulatietesten. Heb ze nu bijna een week gebruikt, maar het streepje lijkt elke dag even licht (lichter dan de teststreep). Hoewel hij misschien de eerste dag donkerder was.
    Ik had verwacht dat het duidelijker zou zijn (dus ook geen streep zichtbaar).

Ik heb de testen van Sensitest en ben op dag 11 begonnen met testen (cyclus gemiddeld 28 dagen).

Ik hoop op wat ervaringen van jullie! Blijven de strepen ook licht zichtbaar NA je eisprong?

Alvast bedankt!

#4074504 Quote

Sorry hoor… als je een bericht op het nieuwe forum plaatst, verschijnt hij 2 keer!

#4074555 Quote

hoi hoi!! Ik zou het niet weten, maar ben er wel erg nieuwsgierig naar! Heb ze nl vandaag ook besteld. Ben zelf aan het wachten op mijn eerste ongi na pilstop. Hoop dat ie snel komt, want heb al 2 weken aardige klachten, pfff…kunnen we erna met ovulatietesten beginnen, hou je op de hoogte als het voor ons ook zover is. groetjes

#4077717 Quote

Hoi Maartje,
    Volgens mij moet de streep ook weer verdwijnen na je eisprong.
    Ik heb deze maand, ronde vier, voor het eerst ovulatietesten van sensitest gebruikt. Ik begon op dag 9. Eerst geen streepje, toen een tijdje heeeel licht. Toen het streepje ietsje donkerder werd, heb ik in anderhalve dag vier keer getest. Toen de streep superdonker was hebben we geklust. Dus mijn advies is: als ie iets donkerder wordt, ga dan vaker testen.

Succes!!

Martine

#4077922 Quote

hoi meiden,even een vraagje..
    ik weet mijn cyclus helemaal nog niet,ik ben in april ongesteld geweest nog van de pil en toen mijn eerste echte ongi gehad na 13 weken..fijn he dat ontpillen…nu is me ongi weer weg maar ben dus heel benieuwd wanneer en of ik wel een eisprong krijg.
    zou ik ovulatie testen kunnen gaan gebruiken?en op welke dag moet ik dan beginnen?heb echt geen verstand van ovulatie testen,eigenlijk wil ik de natuur zn gang laten gaan maar ben toch erg benieuwd of er wel een eisprong is..hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

groetjes zonnetje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct