Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1319332 Januarie Stoppers 2008 Waar Zijn Jullie

• Auteur

hallo meiden daar ben ik weer! eindelijk heb ik ons forum teruggevonden! ff een update ze zijn weer mijn cyclus aan het volgen en heb voor de eerste keer mijn eisprong gevoeld dus heel veel geklust hahaha ANGEL hoe gaat het met jouw het is nu al echt aftellen!! groetjes xxxjes springkikkertje

#4075993 Quote

Ik ben er ook weer, was eerst mismuppet, maar nu gewoon muppet, moest me opnieuw inschrijven.
    Succes springkikkertje< ik hoop het zo voor je.

Succes nog met de laatste loodjes angel.

Ik ga over 2 weken de malle molen in denk ik. Eerst mijn man testen en daarna naar de huisarts om alles in gang te zetten. Ben heel erg teleurgesteld. Ik had al die tijd nog zo gehoopt dat het allemaal niet nodig zou zijn. Maar nu zijn ook wij aan beurt om aan de medische feest te beginnen.
    Ik houd jullie dus op de hoogte.
    Ik duim voor jullie.
    liefs

#4076491 Quote

he muppet ja jammer dat het zo moet maar gelukkig kunnen zij ons helpen!! ik wens je heel veel succes!!! groetjes springkikkertje

#4078486 Quote

Hoi Meiden,

Jeetje ik was jullie ook al kwijt. Tja ik had ook niet goed gelezen dat er een nieuwe site was. Ik had deze pagina vastgezet zodat ik niet steeds opnieuw hoefde in te loggen en de mail van jonge gezinnen komt bij een adres waar ik eigenlijk nooit kijk. Ik denk waar is iedereen toch.

Balen Muppet dat je de molen in moet, maar het is wel het beste denk ik, zij kunnen jullie helpen.
    Sterkte.

Goed nieuws springkikker dat je eisprong hebt gevoeld. Fijn idee dat ze nu alles goed volgen. Flink geklust en nu duimen maar. Inmiddels weet je al meer natuurlijk?????

Ik ben nu bijna 39 weken en het is dus erg spannend. Er zit een zenuw klem in mijn buik en dat is erg pijnlijk en een beetje balen zo voor de laatste weken. We kijken erg uit naar de kleine en hopen dat ie zich snel komt melden.

Succes meiden! Jullie horen het wel.

Groetjes

#4080594 Quote

Groot nieuws!!!!!!!!!!!
    Wij hebben maandagavond een mooie zoon op de wereld gezet. Hij heet Daan! Alles is helemaal goed met zowel moeder als zoon!!!
    En nu genieten!

Liefs

#4082214 Quote

oh meid wat gaaf!!

gefeliciteerd!!
    en een hele leuke naam!!

en dan reageer ik ook nog zo laat!!
    sorry das echt niet leuk!!!
    maar ik moest dit ook nog onder vinden hier en we zijn ook nog weggeweest!!!

hoe is het gegaan ??
    hoe voel je je en hoe is het met de kleine?
    ik wil alles weten!!

geniet lekker van elkaar
    en natuurlijk ook manlief gefeliciteerd!!!

liefs

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4082556 Quote

Hoi Marjootje,

Dank je wel, geeft niet hoor, ik was ook erg laat met het vinden van deze nieuwe site.

Tja hoe is het gegaan…..Het was erg zwaar. Ik heb er 24 uur over gedaan. Maar het was het natuurlijk allemaal dubbel en dwars waard. Alles is erg goed met Daan en met mij. Hij doet het goed. Heeft z’n eerste nacht er al op zitten wat doorslapen betreft. Knappe vent. Ik voel me ook super en ben al lekker met hem aan het wandelen. Het is zo’n mooi mannetje.
    Hoe is het met jouw mannetje? Gaat alles goed?

Hoe is het met jullie springkikkertje en Mismuppet?

Lfs van een kersverse moeder

#4083336 Quote

ha meis,

tja hoe je het ook wend of keert het is zwaar en een aanslag op je lichaam maar inderdaad het is het zo waard!!

fijn dat het zo goed gaat en wat heerlijk dat hij heeft doorgeslapen!!
    ik hoop voor je dat het aanhoud!!

Stein komt iedere nacht nog tussen 4 en 5 voor een fles en dan is ie rond half 7 echt wel wakker!! en hij gaat ’s avonds tegelijkertijd met ons naar bed!!
    dus een beetje last van chronische vermoeidheid heb ik wel haha!!

ook huilt hij veel dus lopen bij een osteopaat en dat gaat wel aardig eigenlijk ook had hij heel erg een voorkeurskant dus zijn hoofd word best plat maar sinds we bij doe osteopaat lopen heeft hij geen voorkeurskant meer!!
    dus hopen dat het minder word zijn hoofdje!!

nou lekker heel veel genieten het is lekker weer dus je kunt inderdaad leker lopen en pronken met je ventje!!

liefs

#4083341 Quote

hij doet t steeds niet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct