Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1319432 Gezinsvakantie

• Auteur

Hoihoi,

Waar gaan jullie met de kleintjes op vakantie dit jaar?
    Iemand nog suggesties voor een leuke gezinsvakantie voor ons.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

#4074792 Quote

Leuke topic! Ik heb al geboekt maar vind het altijd leuk om te horen waar iedereen heen gaat. Wie weet een tip vast voor volgend jaar :P.

Wij gaan twee weken naar een bungalowpark in de Eifel, Duitsland. Eenvoudig huisje maar luxer als camperen, lekker grasveldje eromheen, klein binnenzwembad en een mooie omgeving. Het is ongeveer 5 uur rijden en dat vind ik lang zat haha.
    Ik heb er enorm veel zin in maar moet nog wel lang geduld hebben…we gaan pas eind augustus!

#4074794 Quote

Hoi,

Wijn zijn net 2 weken in zuid frankrijk geweest! Het was echt super lekker. Het was wel een stuk rijden ( wel in 2 dagen gedaan) maar ook dit ging erg goed. Wij hadden zo’n ingerichte bungalowtent, we zaten pal aan het strand en een groot zwembad op de camping. Ons zoontje heeft zich echt heerlijk vermaakt (hij is 10 mnd), at en sliep onwijs goed!
    Voor ons was het daardoor ook echt ontspannen en lekker vakantie vieren. Ik zou zo weer gaan!
    groetjes

#4074837 Quote

Wij gaan naar Toscane! We hebben een huis gehuurd (we gaan met de schoonfamilie) met zwembad en we rijden er in twee keer heen. Verder genoeg speelgoed en boekjes mee, zwemband etc en dan komt het vast goed. O ja, we zijn wel aan het twijfelen of we een dvd speler voor in de auto moeten kopen, zodat Sophie onderweg naar Nijntje kan kijken…

#4074941 Quote

oja wij hadden dus ook zo’n dvd speler mee voor in de auto, deze gebruikten we vooral op momenten dat hij er niet zo veel zin meer in had, stond dus niet te hele weg aan ofzo. Wij vonden het ideaal!

#4075810 Quote

Ik kan Denemarken aanraden – woon hier en kom hier vandaan maar toch – veel te doen maar ook veel natuur en rust te vinden. Kindvriendelijke campings, Hostels met familiekamers, vakantiehuisen in alle prijsklassen en leuke hotels. Legoland is zeker een aanrader maar hier zijn ook div dierenparken en aquariums die Celeste (11 maanden) al veel plezier van heeft gehad.
    Veel succes met de planning en een leuke vakantie toegewenst uiteraad

Mor74

#4075850 Quote

Hoe is de natuur in Denemarken? Hoor wel eens dat het vrij kaal is…klopt dat? Ik ben er een paar jaar terug met een busreis wel doorheen gereden maar ja toen hield ik me meer bezig met alles wat in de bus gebeurde 😀

#4075883 Quote

Hoi. Het hangt een beetje af waar in Denemarken. De westlijke deel van Jutland (grote schiereiland) is redelijk plat en kan wel kaal lijken. Veel mensen gaan door dat gebied naar de grote stranden aan de westkust. De oostelijken helft is met bosgebieden, heuvels en meertjes en een aantal leuke steden aan de oostkust een stuk gezelliger. Hier zijn de stranden kleiner en met ondiep, rustig water veel kindvriendelijker. De eilanden waarvan de grootste met bruggen te bereiken zijn ook in algemeen niet kaal maar ook met wel gezellig gebieden en dan is er natuurlijk Kopenhagen op de grootste eiland Sjælland. Dat is een vakantie voor zich als de kindjes wat groter zijn of voor shopping… Laat mij weten als jij – of iemand anders wat insider info wilt hebben over Denemarken:-)
    Wat ik trouwens vaker hoord van Nederlanders die hier zijn geweest is dat ze het schoon vinden maar dat kan ik niet echt beordelen. Wel lijk het een tikje schoner dan toen ik 10 jaar geleden naar VS verhuisde.

Lief Mor74

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct