Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1319442 Spugen

• Auteur

Spugen jullie kleintjes ook nog regelmatig?
    Hier zo af en toe komt de hele maaltijd er weer uit. We dachten eerst dat het aan stukjes achterin de mond lag maar laatst gebeurde dat ook bij pap. En dat terwijl hij echt totaal niet ziek was.
    Gebeurt dat bij jullie ook nog?

#4074795 Quote

Ja hier ook nog eentje die regelmatig spuugt… Het is vooral als hij teveel heeft gegeten of vlak na de maaltijd te druk in de weer is.
    Heb het al verschillende keren op het bureau gevraagd maar het schijnt dus vaker te gebeuren en is niet zorgelijk.

#4074796 Quote

tenzij ze niet goed groeien

#4074834 Quote

Hier is het eigenlijk overgegaan toen ze echt goed vaste voeding ging eten. Alleen dit weekend spuugde ze weer een keer, was echt lang geleden, maar ik denk dat dat met de hitte te maken had. Misschien een keertje navragen op het CB? Maar ik lees hierboven ook dat het vaker voorkomt dus ik zou me niet teveel zorgen maken.

#4090707 Quote

Beetje late reactie, maar mijn dochtertje spuugde ook heel veel en eigenlijk is het nu sinds een paar weken een heel stuk minder tot helemaal niet meer.
    Ik had het ook op het consultatiebureau gevraagd, maar kreeg daar eigenlijk niet zo veel respons, ze wist het ook niet zei ze……… dat vond ik wel een beetje teleurstellend…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct