Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1319478 Geef Mijn Portie Maar Aan Fikkie

• Auteur

hee meiden

ben er een heole tijd niet gewwest helaas
    de reden dat ik nietgeweest ben is omdat ik van de 1 op de andere dag een gigantische pijn in mijn linkerbee kreeg echt vreselijk , het gevoel ging weg uit mijn been , kreeg een klapvoet en kon helemaal niks meer
    een huisarts hier gehad ( mijn eigen was op vakantie dus kreeg vervanger ) en hij dacht aan hernia en ik moest maar 8 paracetamol per 24 uur slikken en plat blijvenliggen
    zoals de meeste hier weten ben ik inmiddels 24,5 wkn zwanger en was begeven moment t leven kwijt , de kleine meid deed niks meer dusben acuut gestopt met de pcm
    die week verstreek en die maandag belde mijn eigen arts om te vragen hoe t ging , super slecht dus
    moest meteen na de eh na de neuroloog
    na uren wachten in een porolstoel ( wat een elend zeg voor iemand die niet zitten kan ) werd ik dan eindelijk geroepen
    t zag er niet goed uit moest meteen onder de rmi en kreeg te horen dat k een dubbele hernia heb
    we3rd meteen opgenomn omdat ik alle controle over mijn blaas enbeen kwijt was en kapot ging van de pijn
    heb een week erin gelegen , zou fysio krijgen en verder alleen pcm
    heb me afgelopen zaterdag laten ontslaan werd helemaal gek
    moest5me na de bevalling maar laten openreren als t nog nie over was
    helaas word t alleen maar eger
    heb er ook hevige bekkeninstabilliteit bij dus kan mijn lol op
    karlijn verzorgen gaat iet ( kan niet eens voor mezelf zorgen ) en hulp in huis krijg j niet want je hebt een man
    maar man moet werken
    kreeg te horen kind uit hus plaatsen in een pleeggezin tot de baby er is , man moet sávonds maar al het huishouden doen en mijjn buurman moet mij maar helpen met de persoonlijke verzorging
    ech te gek voor woorden!
    heb indicatie voor hulp van t ziekenhuis , huisarts , vk , cb en de fysio en nog krijg je niks
    heb inmiddls wel voor opvang van karlijn kunnen regelen : lang leven opa en oma en tanes zodat ze niet altjd maar thuis weg is en int weekend zowieso thuis want dan is pappa er

tja en verder lig ik maar t liggen en scharrel ik voor zover ik kan wat aan
    ga vandaag samen met me ouders weer na de chirurg bellen en meken of ie echt niks doen kan ( wat volgens andere wel kan die hetzelfde hebben meegemaakt tijdens zangerschap en wel geholpen werden ) want dit is niet uit te houden
    slaapal weken op de bank ben echt helemaal op en die pijn brrrrrrrrrrr

sorr tis een heel verhaal geworden maar moest t wel ff kwijt

groetjes maurilla

#4074838 Quote

Hoi Maurilla,

Wat een verhaal zeg! Lucht je hart maar uit! Wel erg raar inderdaad dat je geen hulp in huis krijgt! Kan je ergens klagen? (ik zou niet weten waar maar misschien anderen wel).
    Ik wens je heel veel sterkte met alles (met de pijn, zwangerschap)
    Jess

reisa
    Bijdrager
    #4074842 Quote

Wat een verhaal. Daar wordt je niet blij van. En wat een schrik als je de baby niet meer voelt. Zeker een second opinion vragen. Als de 1e chirurg je niet wil helpen. Heb je de verloskundige ook om advies gevraagd. Gelukkig heb je opvang voor Karlijn kunnen regelen. Pfff, het is nogal wat.
    Veel sterkte!!!!

#4074850 Quote

hoi hoi,

Ik wil je even heel veel sterkte wensen. En inderdaad second opion is ook een goeie. Misschien kunnen ze niet opereren omdat de plek te dicht bij de baby zit?
    Ik wens je heel veel sterkte.

Liefs Irene

#4074870 Quote

Hoi,

Pfff jeetje meid!!!! Nou daar wordt je indd niet blij van, om het maar zachtjes uit te drukken.
    Ik zou ook zeker om een second opinion vragen. Ik wil je verder heeel veel sterkte wensen!!!!!

Liefs marielle

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4075259 Quote

Hey Maurilla,

Wat verschrikkelijk balen (en dat is denk ik zachtjes uitgedrukt…) dat je dit nu net tijdens je zwangerschap krijgt!
    Ik kan me goed voorstellen dat je enorm schrikt als je de kleine in je buik niet meer voelt, voel je hem/haar nu wel weer goed?

Lang leve opa’s en oma’s en tantes, belachelijk dat je geen hulp krijgt!

Ik weet dat je zo ongeveer aan de andere kant van het land woont, maar in het Lucas ziekenhuis Amsterdam hebben ze een speciaal spreekuur voor mensen met een hernia. Dan wordt er onderzoek gedaan, je wordt goed onderzocht door de neuroloog en krijg je meteen dezelfde dag de uitslagen en vrij snel erna de eventuele behandeling.
    Hebben ze dat niet bij jou in de buurt?
    Ik zou zeker een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis, de ene arts kan andere ervaringen hebben met hernia’s tijdens de zwangerschap dan de andere arts.

Heel veel sterkte, je kunt hier alles kwijt, dat weet je.
    Ik hoop dat jullie nog wel kunnen genieten van Karlijn en de beeb op komst, dat is erg belangrijk.

Liefs Monica

reisa
    Bijdrager
    #4075292 Quote

Hoe gaat het nu?
    Nog ter aanvulling van Mama momo
    De ene arts kan ook geen ervaring hebben met een hernia tijdens de zwangerschap en de ander wel.
    Daarom kan een second opinion echt goed zijn.

#4075393 Quote

hee meiden

heb gister contact met mijnhuisarts gehad en het is volgens hem niet de moeite waard om naar een ander ziekenhuis te gaan en ik krijg daarom ook geen doorverwijzing van hem
    gelukkig voel ik mijn minimeisje weer goed trampelen en feestjes houden in mijn buik
    moet het maar uitzingen volgens hem en het mot vanzelf beter gaan
    verder gezellig 8 pcm per dag blijven slikken maar daa ben ik dus mee gestopt , het doet helemaal niks behalve mijn minimeisje suf maken maar heb braaf ja gezegt
    ben nu zelf na het azm contact aan t leggn in de hoop dat hun me toch kunnen helpen

groetjes maurilla

#4075397 Quote

hee meiden

heb gister contact met mijnhuisarts gehad en het is volgens hem niet de moeite waard om naar een ander ziekenhuis te gaan en ik krijg daarom ook geen doorverwijzing van hem
    gelukkig voel ik mijn minimeisje weer goed trampelen en feestjes houden in mijn buik
    moet het maar uitzingen volgens hem en het mot vanzelf beter gaan
    verder gezellig 8 pcm per dag blijven slikken maar daa ben ik dus mee gestopt , het doet helemaal niks behalve mijn minimeisje suf maken maar heb braaf ja gezegt
    ben nu zelf na het azm contact aan t leggn in de hoop dat hun me toch kunnen helpen

groetjes maurilla

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct