Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Klusmeiden 08 08 waar zijn jullie?

• Auteur

Waar zijn jullie meiden? Kan jullie niet meer vinden

Maatje

Lindamama
    Bijdrager
    #4075109 Quote

Hey maatje,

Ik kon ons ook al niet meer vinden…. Ik denk dat we alles kwijt zijn wat we hebben geschreven… Ik hoop dat iedereen hier snel komt, we zijn zo’n gezellig groepje!! Hoe is het met je??

Liefs Linda

#4075154 Quote

hallo dames,

ik heb perongeluk een topic geopend bij zwangerzijn want ik kon het ook niet meer vinden.
    ik dacht dat ik hem bij zwanger worden had gezet maar achteraf bleek dat niet zo te zijn sorry.
    ik moet zeggen dat het daar ook rustig is, alleen maaike heeft zich daar nog gemeld haha.

hoe gaat het met jullie? hier gaat het goed.
    ik heb vorige week de 20 weken echo gehad en alles was goed, een heel bewegelijk kindje.

liefs
    peetje

#4075267 Quote

Gelukkig daar zijn jullie dan. Met mij gaat alles goed. Vrijdag naar de vk geweest alles was goed. Baarmoeder lag op schema kindje daarmee ook. 21 julie hebben we de 20 weken echo. Spannend!

#4075326 Quote

Hoi Dames,

Wat een gedoe zeg met die verhuizing van het topic, moet ff aan wennen hoor!

Bij jullie alles goed lees ik, dat is fijn!
    Een beetje de hitte van vorige week overleefd?

Hier alles rustig, ben nu al 6 weken niet ongesteld geweest en volgens mijn termometer ook nog geen eisprong gehad…

Het oude topic kan je volgens mij wel terug vinden, maar dan moet je kijken naar de datum dat het topic is geopend.

Groeten Saskia

#4075328 Quote

Oh haha ik alsmaar kijken bij het zwanger zijn maar kreeg geen reactie meer…
    Maar nu heb ik jullie eindelijk gevonden haha!!

Hoe gaat het met iedereen?
    Hier allemaal prima!

Zo het nieuwe forum is wel even wennen zeg! Maar goed over een maandje weten we niet beter!

Hoe gaat het met de zwangere onder ons?

Met Aymée gaat het allemaal prima! Ze groeit goed, weegt inmiddels een kleine 5kg en is al 60 cm!!!!!!!!! Van de week hebben we voor de eerste keer wat fruit aangeboden en ze at het, ze vind het heerlijk! Nu een beetje rustig aan zodat ze kan wennen aan de smaken en dat ze er niet ziek van word..

Vrijdag heb ik een tattoo laten zetten op mijn hand met de naam van Aymée. Kwou een foto plaatsen maar dat kan dus niet meer hier op dit forum helaas!

Nou ik ga weer even verder, ik spreek jullie snel weer!
    Dikke kus Maaike en een plak kus van Aymée.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Lindamama
    Bijdrager
    #4075534 Quote

hoi hoi allemaal,

Ik zie dat maaike ook haar naam heeft laten veranderen. Ik dus ook, de vorige keer had ik mijn volledige naam, nu dus toch ff anders haha.

@Maaike: Ik zag de foto op je hyves, mooi hoor die tattoo

@Peetje: Wat fijn dat alles goed was met jullie beweeglijke kindje!! Dat is vast weer een opluchtig

@Maatje: Hoever ben jij nu?? Ik zal eens kijken of we nog iets kunnen met ons overzicht van alles….

@Mamasaskia en Maaikie: Hoe is het bij jullie? al goed nieuws te melden…Als jullie nog de maansteen willen hebben, hoor ik het graag. Ik heb m geleend van firstmum en mag m doorsturen naar 1 van jullie..

@Iedereen: Fijn dat we elkaar langzamerhand weer terug vinden.. Ik moet wel echt wennen aan het nieuwe forum… Maar goed zal snel genoeg gebeuren. Hier gaat alles goed. Ik heb medicijnen gekregen voor de misselijkheid, en nu voor het eerst gaat het eindelijk goed… Maar zal niet te vroeg juichen. Mijn buik schiet nu ineens naar voren haha heel grappig

Liefs Linda

#4075625 Quote

Linda:
    Ja ik dacht laat ik mijn naam ook maareens veranderen, bij een nieuw forum hoort een nieuwe naam he haha!

Gohh maar heb je nog steeds zo’n last van die misselijkheid? Vervelend zeg! Hoever ben je nu precies?

Liefs Maaike

#4076036 Quote

Hee Linda,

15 weken alweer! Jeetje gaat opschieten zeg!!!
    Ja is zeker vervelend die misselijkheid maar net wat je zegt je hebt het ervoor over en als die medicijnen enigzins helpen is het goed he?!
    Je krijgt er zoiets moois voor terug!!!

Heb je al foto’s op je hyves staan van je buik? Ben wel benieuwd:-)

Liefs Maaike

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct