Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kredietcrisis en zwanger worden

• Auteur

hallo iedereen.

mijn naam is cybersyby en ben 24 jaar jong.

ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    mijn man en ik zijn sinds 2 jaar getrouwd en hebben veel pech met mijn man zijn werk.

ik heb een vaste baan in de zorg wat 100 procent zekerheid bied
    en een aantal maanden geleden dachten we dat we eindelijk alles in kannen en kruiken hadden.
    mijn man had een vaste baan en verdiende goed en ik verdiende ook genoeg.
    ik stopte met de pil en ging foliumzuur nemen.

maar het noodlot sloeg toe.
    mijn man verloor zijn baan vanwege de kredietcrisis.
    en 100 medewerker moesten het velt ruimen
    ook mijn man,vanaf dat moment kwakkelt hij dankzij die rot economie met een baan te behouden
    eigenlijk gewoon door vette pech.

maar jah wat nu. we hebben een huur huis dus we zitten niet met een hypotheek.
    maar jah wat moet je nou doen, alleen ik heb een baan en mijn man heeft een uitkering aan gevraagd
    voor het geval hij niet aan het werk zou kunnen komen.

ik ben al 4 maanden gestopt met de pil, wat moet ik nou doen.
    weer starten met de pil of maar gewoon hopen op het beste.
    het is voor mij zon strijdpunt,ik wil de baby wel alles geven wat het nodig heeft.
    en als ik zwanger ben wel echt kunnen genieten van het zwanger zijn.

ik hoop at jullie mij kunnen helpen,ik ben ten einde raad

gr cybersyby

#4075187 Quote

Hai cybersyb,

Wij zitten met het zelfde probleem. Bij ons is de situatie iets beter omdat we weten dat hij binnen 3 maanden weer een baan heeft maar snap je frustratie. Je wilt iets heel erg graag maar wilt het dan ook alles kunnen geven. Wij hebben de voors en tegens tegen elkaar afgeweegd. Wij hebben besloten door te gaan.

Ik weet dat dit niet echt een advies is, maar zo weet je dat je niet de enige bent met dit lastige probleem.

Grtjs, Marjoleine

#4075235 Quote

bij ons is het net iets anders maar door de kredietcrisis kunnen wij niet verhuizen hypotheken worden amper verstrekt en we moeten onze huidige woning eerst kwijt en laten we nu op een appartement wonen… we hadden 3 slaapkamers 1 omgebouwd tot speelkamer aan de huiskamer vast dus als hier een 2de komt moeten ze samen op een slaapkamer.. mijn zoontje is 5 maar ik denk echt niet dat dat een probleem wordt wij hebben ook maatr besloten om gewoon ervoor te gaan en als de tijd rijp is voor een woning te gaan kijken!!!

ik heb altijd zoiets als je kind maar liefde krijgt en zn natje en droogje is het goed he!! je kan een baby zo duur maken als dat je zelf wilt!!!

succes met jullie keuze ik zou ervoor gaan je weet nooit hoelang het duurt eerste was bij ons door de pil heen en nu zit ik al in ronde 6;…..

#4077494 Quote

bedankt voor de reacties 😀

ben blij dat er mensen zijn die mij begrijpen
    soms voel ik me zo on begrepen.

we hebben wel een aantal voordelen hoor als ik de reacties zie

wij hebben geen koophuis maar een huur huis.
    wel een lening maar voor de rest gaat het redelijk.

maar naja omdat je niet weet wanneer je weer 2 banen hebt en weer inkomen hebt zoasl het was .
    maakt het je onzeker.

ik ben toch bang dat wanneer ik wel zwanger ben,dat familie gaat zeggen van owh wat zijn jullie stom hadden jullie niet beter kunnen wachten tot jullie alles weer op de rit hadden.
    teminste mijn moeder gaat zo reargeren.
    mijn schoonouders zouden zeggen het is van harte welcom maar wel een beetje onhandig gepland

dus haha het is nie talleen dat mijn man geen werk heeft het is alles bij elkaar

gr cybersyby

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct