Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1319946 Waar Zitten Jullie Nog Meer

• Auteur

Nou de titel zegt het al zijn jullie naar andere forums gegaan???
    Groetjesss dessie

#4075542 Quote

haha, ikke niet Dessie!
    Ik verbaas me er ook al zo over dat het hier zo ontzettend rustig is, terwijl we allemaal steeds zo riepen om een eigen forum hier!!
    Zal wel aan de vakantieperiode liggen..!?

#4076434 Quote

Hoi Happy,
    Ik denk dat erveel van onze vriendjes ook op de nov mamas zitten en dat ben ik toch ook eigelijk wel een beetje gewent daarzo. en jaaa de vakantie maar nov mamas is best druk en ik ben 1dec uitgerekend en bij de andere kindjes altijd eerder bevallen dus ik zou ook wel een nov mama worden.
    Groetjesss dessie hopelijk word het hier wel drukker is wel wat gezelliger

#4076517 Quote

Hoi Dessie,

ja ik kijk ook regelmatig bij November want ik ben ook 1 december uitgerekend en dus is de kans ook groot dat ik een (eind)november kindje krijg!!!
    Hihi
    nou ik kijk wel even of ik daar ook wat ga posten en jullie daar ergens vind!

#4078140 Quote

Nergens anders, maar heb het zo druk dat ik weinig aan internetten toe kom… Wel jammer dat het hier niet drukker is, maar misschien komt dat nog wel 😉

#4079624 Quote

Hey meiden,

ik vind dit forum echt verschrikkelijk geworden en daarom kom ik er eigenlijk nooit meer op! Zit meestal op hyves met heel veel andere meiden die in december zijn uitgerekend. We hebben een speciale site dus dat is wel heel gezellig. Als jullie hem willen weten kan ik hem wel een x doorgeven!!

Gr Janneke

#4081014 Quote

hoi hoi

na een vakantie wist ik echt niet wat er met jg forum was gebeurd, maar ik heb het uiteindelijk vandaag allemaal gevonden

gr annegien

#4086881 Quote

Ik had hiervoor al uitgelegd dat (blond dat ik ben :)) ik nergens deze forums kon vinden….
    Maar uiteindelijk toch gevonden!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct