Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

35 weken en nog geen jongensnaam, HELP

• Auteur
  • suno
    Bijdrager

Lieve mama’s,

Ik ben zwanger van onze tweede wonder, maar we hebben nog steeds geen jongensnaam.
    Ik weet dat het heel persoonlijk is, maar we komen er echt niet uit. We vinden het zo moeilijk.
    Onze zoon heet Noah.
    En voor nu hadden we wel een paar opties, maar het is gewoon net niet het goede gevoel, snappen jullie.
    We hadden zoiets als, sem, mika, brent, liam.
    Allemaal zeer mooie namen, maar waarschijnlijk niet DE….
    Wie heeft nog orginele ideeen??
    Het is wat, als we de kleine naamloze wonder noemen. hahaha

Groetjes

Groetjes

#4075367 Quote

Hoi Suno,

Wat dacht je van Lucas of Ruben?

Groetjes
    Jolanda

#4075429 Quote

Oh oh oh, kan me voorstellen dat je nu in de stress schiet, haha! Ik ben nog geen 5 weken zwanger, maar de namen zijn we al over uit…

Namen zijn heel persoonlijk, maar dit vind ik wel in jullie rijtje passen

Mikay, Milo, Mecx, Lucah, Senna, Kyan…

Heel veel succes!

#4075436 Quote

timothy
    lars
    joost
    mick
    sem

gr stephanie

#4075467 Quote

hee Suno

Ik weet het ook echt niet en ben nu 33 weken zwanger. Het is het allemaal net niet.

dit keer kijken we naar de baby en dan geven we de naam. beetje raar maar kom er echt niet uit.

succes

#4075590 Quote

Hoi meiden,

hier een ander probleempje.. wij waren het helemaal eens over de jongensnaam en over de meisjesnaam twijfelden we nog een beetje. De eerste naam staat vast, maar we willen er meer geven. Dus wat denk je vandaag bij de echo… Ja hoor, we krijgen een meisje! Heel erg leuk natuurlijk, maar ja, nu wel naarstig op zoek naar die combinatie die ons wel aanstaat!

Als het een jongetje was geweest had hij John Elliot Thomas geheten!

Liefs
    Sas
    35/4

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4075670 Quote

Hoi Suno,

Wij vonden het beide keren moeilijk om een meisjesnaam te verzinnen, en wat bleek …….. we kregen 2 jongens.

Misschien wel een voorteken dat de naam die je nog moet bedenken helemaal niet nodig is 😉 ?

Wat betreft die mooie naam die je in je hoofd hebt …. ik zou het gewoon doen. Als je het echt zo’n leuke naam vind is je probleem toch opgelost. En inderdaad wat heb je nou met die mensen te maken? Als het heel dicht in de familie zou zijn zou ik ook wel twijfelen maar nu niet.

Veel succes met het kiezen!

#4075711 Quote

Wij hebben ook nog steeds geen jongensnaam.
    Ik ben nu 28 weken en we krijgen een jongen.
    Meisjesnaam was geen probleem.

Jongensnaam komen we echt niet uit, we hebben,

Pepijn
    Olivier
    Thymo
    Keano
    kyan

Voor ons spingt er ook niet iets echt uit.

Succes ermee, en ik blijf meelezen, misschien zit er nog wat voor ons tussen.

Groetjes, Ris

beyou
    Bijdrager
    #4075823 Quote

ik wil ook wel even helpen, maar zeg er ook even bij dat ik echt van aparte namen hou of die niet veel voor komen. dus misschien niet helemaal jullie smaak. maar wie weet zit er toch wat tussen.
    p/s ook paar meisjes namen voor die gene die dat nog zocht.

Ryon (nemen wij als het een jongens is)
    jongensnaam meisjesnaam
    raoul jesslyn
    jayron jaylin
    yesin lincy
    jesse danique
    renzo ivana
    dave dyanthe
    kay hjordis
    vincent dalisha
    selwin meecy
    kyano joelle
    jayden raissa
    dion dionne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct