Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

meningen over nieuwe forumsite!?

• Auteur

Hoi redactie en moeders, mag ik even mijn mening over jullie nieuwe layout plaatsen van het forum. Ik kan er maar moeilijk aan wennen.

De kleuren van de letters zijn te licht.

Het tekstvak voor berichten is veel te smal/klein.

Voorheen kan je links plaatsen, hoe moet het nu?

Voorheen kon ik makkelijk switchen van forum 0-1 naar forum zwanger zijn, maar nu kan dat niet, moet ik helemaal naar een nieuwe pagina.

De datum van het eerste bericht is nu verdwenen bij het totaal overzicht. pas als je verder klikt zie je de datum pas.

Wat vinden de andere mama’s ervan?
    Hopelijk blijft het berichtje nog even staan en dat het niet door de redactie verwijderd wordt.

groetjes

Jess

#4075368 Quote

Nou ik sluit me helemaal aan bij happydays.
    Ik kijk nu ook al steeds minder op het forum. had ook al op onze hyves gekrabbeld dat het nieuwe forum niet echt een verbetering is. Het enigste pluspunt is indd dat je nu terug kunt lezen wat de ander geschreven heeft.

Liefs marielle

#4075369 Quote

sorry linda, had je naam niet zo snel gelezen, vandaar dat ik er happydays had neergezet.

#4075384 Quote

Hoi,

Ik vind dit helemaal niks, ontzettend onoverzichtelijk, voorheen kon je na een bericht gelezen te hebben weer direct terug naar de onderwerpen en nadat je bent ingelogd ga je ook niet terug naar het onderwerp waar je zat dat moet je opnieuw zoeken ik lees namelijk altijd eerst en log pas in als ik ergens op wil reageren!
    Ook moet ik scrollen om mijn igen bericht te lezen, vind dit niet zo leuk eigenlijk!

Gr MJ

#4075407 Quote

ik sluit me ook helemaal aan bij t bovenstaande
    vind dit forum 3 x niks geef mij t oude maar
    als je een bericht wilt plaatsen moet ik 10 x klikken voordat ie t uberhoud doet

#4075408 Quote

Wat een afknapper!!!
    Wat loop je nu te prutsen in een mini-balkje als je wilt reageren!!!
    Ik snap niet dat de redactie niet eerst even had gepeilt naar evt. nieuwe opties en of wensen voor een nieuwe lay out…Waarom staat er links er rechts zoveel tekst?Het gaat toch om de berichtjes die geplaatst worden en de reacties….en de kleur…lichtblauw…heel zomers, erg gezellig, maar niet duidelijk genoeg…
    Vraag me uberhaupt af of er wat gedaan word met dit soort reacties van ons…Merk je nooit meer iets van helaas….
    Als het zo blijft kunnen we beter via Hyves doorgaan, of op zoek naar een ander forum…
    Gr.Roos.

Hannah38
    Bijdrager
    #4075508 Quote

Eeeehm, ik vind het nog zo slecht niet…… (durf het haast niet neer te schrijven, haha)….
    Het lichtblauw stoort mij niet, is hier op de computer echt goed te lezen.
    Hoe ik links en foto’s moet plaatsen, dat heb ik nog niet geprobeerd, dus kan daar niets over zeggen.
    Qua vormgeving ziet het er beter uit dan voorheen.
    Pluspunt: als je je antwoord schrijft, kan je teruglezen wat de anderen hebben geschreven.
    Minpuntje: switchen naar een ander onderwerp of terug naar de onderwerpen is lastiger dan voorheen.
    Ik ben dus niet persé negatief, het is alleen altijd wel even zoeken en wennen……

#4075520 Quote

Hoi,
    Switchen naar onderwerpen is niet moeilijk hoor. (moet je mamaclub voorjaar 08 klikken bovenin)
    Ik vind het wel vervelend dat je de topics waar het laatst op gereageerd is, niet bovenaan staan.
    Ook degene die het laatst op een topic gereageerd heeft, staan niet bovenaan. Bij het oude forum kon je kiezen of je dt wilde, ik vond dat erg prettig.

Irene

#4075538 Quote

Ik sluit me vooral aan bij Irene. Een nieuwe layout is misschien even vervelend maar daar wen je wel aan. Het feit is volgens mij dat wij met een hele vast groep schrijven en altijd even op een vrij moment kijken of er nog ergens op gereageerd is.
    Voor heen was dit super overzichtelijk om dat het onderwerp voor het laatst op was gereageerd boven aan stond. Ik vond dit echt het grote voordeel aan dit forum en zou het jammer vinden als dit niet werd aan gepast. Zeker als dit een leegloop betekend van een groep vrouwen die al 1,5 jaar contact onderhouden via dit forum. Als enige andere punt, ik zou het reactievak inderdaad iets groter maken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct