Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Meiden 21 t/m 25 jaar

• Auteur

Hey meiden
    ik heb maar even een nieuwe gestart. Hoop dat wel elkaar weer kunnen vinden!
    M88

#4075492 Quote

hoi hoi, ik was er nog niet maar ik ben 24 en zit in ronde 1. Donderdag is mijn NOD. Lijkt me leuk als ik nog mee kan kletsen??
    liefs Mij

#4075494 Quote

Hey ja tuurlijk, leuk dat je meekletst. Hoop dat de anderen dit ook vinden.
    Ikzelf ben 21 jaar, nog niet ongesteld geweest na stoppen met de pil, 3 weken geleden 2 keer een test gedaan maar niet zwanger toen. Ik ben nu de laatste dagen wel echt misselijk, maar ik wil niet steeds testen. De dokter zei dat het wel drie maanden kan duren voordat je normale menstruatie op gang komt. Dus ja, ik zit te hopen en te wachten tegelijk.
    Jij bent dus ook maar net bezig. Spannend!
    Hoe lang ben jij samen met je vriend/man?
    En uit nieuwsgierigheid hoe anderen dit doen: Heb jij een vaste baan?
    Liefs

#4075517 Quote

hoi hoi..
    spannend zeg, niet ongesteld en ook geen positieve test.. 🙁 frustrerend lijkt me!
    Zelf ben ik al 2 jaar vd pil af. Ik had er geen zin meer in na 7 jaar aan stuk geslikt te hebben. Mijn cyclus is dus normaal. Ik ben altijd heel regelmatig 3 dagen overtijd.. haha.
    Mijn man en ik zijn nu ruim 6 jaar samen (wonen 2,5 jaar samen), maar hij is pas sinds begin juni mijn man! net getrouwd dus! en vanaf de trouwdag gaan we voor een baby.. eigenlijk wilden we dat al vanaf januari maar we hebben besloten om eerst te trouwen, romantisch he?
    En over mijn baan, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijg, mooi dus! Maar ik wil zowiezo stoppen met werken als ik mama word. Hoop dat dat snel gaat gebeuren!
    En jij? Hoe zit dit bij jou allemaal? (en bij eventueel anderen als die er zijn???)
    liefs mij

#4075680 Quote

Hallo,
    Hier nog zo’n jonge moeder… Ik ben 23 jaar en heb al een zoontje van 1,5. Mijn man en ik zijn momenteel weer bezig voor een 2e. Wil helaas nog niet erg hard lukken. Gestopt in januari, zwanger in april en in mei een mk. Sindsdien is de cyclus een klein beetje ontregelt..

Ik heb ook een vaste baan voor 24 uur in de boekhouding. Ik heb er expres voor gekozen om te blijven werken maar alleen minder.

Grtjs, Marjoleine

#4075740 Quote

Heej!
    Ik weet niet of ik met jullie mee mag praten.. ben 7 weken geleden namelijk bevallen dus eigenlijk hoor ik hier niet meer thuis!

Maar goed zal me toch even voorstellen:
    Ik ben Maaike, ik woon in Vlissingen, ben 22 jaar. Ik ben getrouwd met Jordy, hij is 28. Samen hebben we een dochtertje Aymée, ze is geboren op 17 mei.

Heel veel succes allemaal met het zwanger worden!
    Groetjes maaike

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4075782 Quote

Hey meiden,
    Leuk dat er meer bij zijn gekomen!
    Ik ben dus 21, mijn vriend is leraar op n basisschool en heeft dus zekerheid qua baan. Ik moet nog zo’n 2 a 3 maanden stage in eeen verpleeghuis voor opleiding fysiotherapie, daarna ben ik klaar.
    Ik ben benieuwd wat jullie vinden van studeren en zwanger worden/zijn.
    liefs

#4075861 Quote

Hallo Allemaal!
    Wat een leuke site en een leuk forum is dit.
    Ik ben 24 jaar en afgelopen Juni getrouwd.
    Mijn man is 28.
    Ik ben vorige week gestopt met de pil en nu voor de laatste keer ongetseld door de pil.
    Vanaf nu hoop ik dus op een “normale” menstruatie.
    Wij willen nog heel even wachten met het (proberen) zwanger te worden. Ik wil eerst 1 of 2 keer ongesteld worden, zodat ik weet hoe mijn cyclus is.
    Ik ben op dit moment 3 dagen werkzaam in de kinderopvang en ben ook van plan dit te blijven doen mocht er ooit een kindje komen.
    Wat hopenlijk nite heel lang meer duurt, hihi.

Leuk om van jullie te lezen hoe jullie ermee bezig zijn!

SabineF
    Bijdrager
    #4075981 Quote

Ik ben dus gelukkig niet de enige die vroeg kinderen wil 😛
    Ik ben sabine, 23 jaar en mag over 3.5 strippen pil stoppen 🙂 ik wil eigenlijk veel eerder maar ja, je hebt er 2 voor nodig he 😉
    Ik woon samen met mijn vriend, waar ik deze maand 2 jaar bij ben, in ons eigen huisje in de gemeente heusden.
    Ik wacht al zo ontzettend lang en dan is het bijna zo ver, duurt het nog te lang 😛
    Ik werk parttime van 7 tot 12 en dat was ik ook van plan te blijven doen ‘als’ het kindje er eenmaal is.
    Ik heb af en toe best van die waan ideeen, zou ik wel zwanger kunnen worden e.d.
    Iemand ook ooit last van?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct