Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1320133 Meiden 21 Tm 25 Jaar - pagina 10

• Auteur

Hey bedankt voor je tip!
    Nog steeds niet ongi…..
    Woensdag ben ik vrij, als ik dan nog niet ben ga ik testen!
    Hou je op de hoogte!
    Groetjes!

#4086657 Quote

Hey bedankt voor je tip!
    Nog steeds niet ongi…..
    Woensdag ben ik vrij, als ik dan nog niet ben ga ik testen!
    Hou je op de hoogte!
    Groetjes!

#4086427 Quote

Ohhh dat is spannend.. Dat hoeft dan helemaal geen ms te zijn he.. Kan heel goed innestelingsbloed zijn!!

Zal een paar daagjes wachtenen dan testen als je niet als nog ongi word.

Succes!

Grtjs,

#4087086 Quote

Heej,
    Dat wil je niet weten. Gisteren eisprong gehad en heb letterlijk door het huis gekropen van de pijn. Ik kon helemaal niets meer! niet lopen, niet zitten, liggen of staan! Niks! Ik ben 1 van de bijzondere gevallen die extreme ovulatiepijnen heeft. Normaal gesproken merk ik er niets van door de pil maar omdat ik van de pil af ben doet het extra veel pijn. Ben al vanaf januari gestopt met de pil maar in eenste instantie moest ik ontpillen. De hormonen zaten dus heel lang in mijn lijf. Bij de 3e maand was het raak maar eindigde in een MK. Het gebeurd alleen maar bij de linkereierstok.. Dus de ene maand niet, de andere maand wel. Dit was nu de 2e keer.

Ik baal er heel erg van. Heb nu wel medicijnen gekregen tegen de pijn (kantenklare rotzooi!) maar ik durf niet te klussen nu. Het komt er dus eigenlijk op neer dat mijn kansen dus halveren. Omdat ik maar 6 pijnloze maanden heb..

Ik blijf voor je duimen Myrella! Wel laten weten hoor als je morgen getest heb!

Grtjs, Marjoleine

#4087218 Quote

Hey Marjoleine,
    Wat naar voor je dat je zo’n ovulatiepijn hebt!
    Ik zou toch misschien proberen te klussen,je weet nu wel zeker dat je een eisprong hebt!
    Ik hoop op het beste voor je!

Wij hebben vanmorgen getest….
    En…. JA we zijn in verwachting!
    Ik voelde me al wel zo, maar ja het is pas echt zo als die test dat zegt he!
    Als ik het goed heb uitgerekend en mijn cyclus klopte dan ben ik ongeveer 6 of 7 weken zwanger!
    We zijn echt helemaal in de wolken!

Groetjes Myrella

#4087498 Quote

He Myrella!

Wat super zeg! Gefeliciteerd! 🙂 Nou dat is ook snel zeg! Geniet ervan meid!

Marjoleine, echt super vervelend dat je er zo’n last van hebt, waarom is het niet verstandig om te klussen? Heeft de pijn een bepaalde oorzaak? Hoop dat je toch snel aan klussen toe komt, vervelend om te blijven wachten he:(.

Ik ben nog niet ongi, maar kreeg gister een GROTE puist op mn gezicht, duidt er meestal op dat ik ongi moet worden… maar goed, weet dus nog niets. Vrijdag ga ik weer testen, dan is het al bijna 10 (!) weken, dus 4 weken overtijd.

groetjes,

Janna

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4087651 Quote

Hey Janna!
    Wat duurt het lang bij jou zeg!
    Je zou bijna denken dat je een cyclus hebt overgeslagen! maar ik hoop natuurlijk op een positieve test voor je!

Ik heb vanmorgen de VK gebeld.
    8 september hebben we een intake gesprek en 15 september een echo.
    Heb er super veel zin in! Alleen jammer dat ik nog 4 weken moet wachten…. hihihi
    Maar ik had het ook verkeerd uitgerekend ik ben 5 weken en 3 dagen zwanger. Dus hoop dat alles goed blijft gaan!

Laat je het weten Janna!!!
    Ben benieuwd!

#4087674 Quote

Myrella!! Jaaah!!! Super gefeliciteerd! Wat geweldig dat het zo snel is gegaan. Was het toch innestelingsbloed! Ben heel blij voor je!

Janna, die situatie van jou vind ik maar vreemd. Ik weet niet beter of je moet na zeker 8 weken een cyclus krijgen. Loop je al bij de gyn? Zo nee, dan zal je eens moeten bellen. Dit klopt niet hoor..

Ik kon niet lopen, zitten staan liggen etc van de pijn, laat staan wel vrijen.. Tjo!! Het is de baarmoeder die helemaal verkrampt was.. als manlief er dan ook nog eens tegen aan stoot, dat overleef ik niet. de dag voor de eisprong (en die dag daarvoor) wel geklust dus het kan nog wel.. Maar heb heel veel stress momenteel in mijn leven dus ga er niet van uit.
    Gelukkig zijn die pijnen maar 2 dagen.. Daarna functioneer ik weer na behoren. Heb dus weer kunnen klussen, helaas alleen te laat..

Afwachten maar weer..

Liefs, Mayo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct