Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1320133 Meiden 21 Tm 25 Jaar - pagina 11

• Auteur

Hey Mayo,
    Ik ben weer bij jullie terug.
    Afgelopen nacht is mijn zwangerschap uitgelopen op een MK………….
    Ik moet deze week afwachten tot het vloeien stopt.
    Dan moet ik een test doen, en als deze negatief is ben ik het vruchtje goed kwijt geraakt.
    Als deze positief is moet ik langs bij de VK voor een inwendige echo, om te kijken of alles er wel goed uit is gekomen!

Daarna even een maandje (of langer) rust voordat we voor ronde 2 gaan.

Hoe is het met jou?
    En hoe is het met de andere meiden?

Groetjes Myrella

#4089081 Quote

Ach damn!! Wat vreselijk voor jullie.

Als je wilt en je kan het emotioneel kan aan, hoef je helemaal niet een maand te wachten hoor. Dan mag je het weer proberen na het vloeien..

Ik schrijf mee op een ander, heel actief forum. Onder het kpje zwanger worden na een MK, pagina 7, zwanger worden na een MK. Als je wilt kan je daar mee schrijven.. Zijn leuke gezellige meiden die je er echt door heen slepen!

Liefs, Mayo

#4090217 Quote

Janna, al nieuws??

#4090216 Quote

Hai Myrella,

Kom gezellig mee kletsen als je wilt. Je bent van harte welkom..

Het kan geen kwaad om er direct weer vor te gaan.. je moet het alleen wel emotioneel aan kunnen. Wij zijn er ook weer direct voor gegaan. Niets liever dan zsm weer zwanger worden!
    Tot nu toe nog geen resultaat maar zondag mijn NOD. verwacht niets hoor.. maar toch.. alles kan!

Liefs, Mayo

#4090044 Quote

Hey Mayo,
    We hebben er idd veel over gesproken.
    En we denken dat we het aankunnen om toch al te gaan proberen. We willen eigenlijk helemaal niet een maand wachten.
    Lichamelijk voel ik me ook weer goed, dus we gaan er gewoon weer voor!
    Ik heb al eens gekeken ja op dat forum.
    Groetjes Myrella

#4090781 Quote

@ Janna: Waar ben je?? Heb je al nieuws??

@ Mayo: gisteren NOD… Heb je al nieuws??
    Hoe is het met je??

Groetjes MMdJ

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4091885 Quote

Hai Myrella,

Toch nog even hier antwoorden. Had ook al op je gereageerd op een topic onder zw na een mk. Op de dag precies werd ik ongi. Verwacht weliswaar. Had weer die extreme pijnen he?? En zit midden in een rechtzaak die me helemaal sloopt! Dus de stress is zo hoog, dat het nu even niet wilt lukken. Het is OK. Ga niet aan de pil maar ik zie wel wanneer het raak is.. Blijf gewoon braaf mee schrijven.. Hopelijk is het voor ons beiden snel weer raak.

Zal me benieuwen of we Janna nog terug zien.
    Zo ja, Janna, al nieuwtjes?

Liefs,

#4091886 Quote

Hai Myrella,

Toch nog even hier antwoorden. Had ook al op je gereageerd op een topic onder zw na een mk. Op de dag precies werd ik ongi. Verwacht weliswaar. Had weer die extreme pijnen he?? En zit midden in een rechtzaak die me helemaal sloopt! Dus de stress is zo hoog, dat het nu even niet wilt lukken. Het is OK. Ga niet aan de pil maar ik zie wel wanneer het raak is.. Blijf gewoon braaf mee schrijven.. Hopelijk is het voor ons beiden snel weer raak.

Zal me benieuwen of we Janna nog terug zien.
    Zo ja, Janna, al nieuwtjes?

Liefs,

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct