Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1320133 Meiden 21 Tm 25 Jaar - pagina 12

• Auteur

Hai Myrella,

Toch nog even hier antwoorden. Had ook al op je gereageerd op een topic onder zw na een mk. Op de dag precies werd ik ongi. Verwacht weliswaar. Had weer die extreme pijnen he?? En zit midden in een rechtzaak die me helemaal sloopt! Dus de stress is zo hoog, dat het nu even niet wilt lukken. Het is OK. Ga niet aan de pil maar ik zie wel wanneer het raak is.. Blijf gewoon braaf mee schrijven.. Hopelijk is het voor ons beiden snel weer raak.

Zal me benieuwen of we Janna nog terug zien.
    Zo ja, Janna, al nieuwtjes?

Liefs,

#4091884 Quote

Hai Myrella,

Toch nog even hier antwoorden. Had ook al op je gereageerd op een topic onder zw na een mk. Op de dag precies werd ik ongi. Verwacht weliswaar. Had weer die extreme pijnen he?? En zit midden in een rechtzaak die me helemaal sloopt! Dus de stress is zo hoog, dat het nu even niet wilt lukken. Het is OK. Ga niet aan de pil maar ik zie wel wanneer het raak is.. Blijf gewoon braaf mee schrijven.. Hopelijk is het voor ons beiden snel weer raak.

Zal me benieuwen of we Janna nog terug zien.
    Zo ja, Janna, al nieuwtjes?

Liefs,

#4093129 Quote

Zo zo,
    Dat zijn vier antwoorden!
    Volgens mij kletst er verder niemand meer mee in deze topic.
    Ik spreek je wel in de topic zwangerworden na miskraam.
    Groetjes

#4095027 Quote

Hallo meiden!

Sorry sorry! Heb veel gemist zie ik! Ik ben op vakantie geweest! Helemaal vergeten te melden voordat ik wegging!

MMdJ, sjee vervelend zeg een mk! 🙁 gelukkig dat je aangeeft dat je, je wel oke voelt, hopelijk lukt het snel!

@ Mayo, rechtzaak, klinkt inderdaad stressfull! Vergt een hoop energie. Hoop toch voor je dat het snel lukt, zou toch een mooi lichtpuntje zijn?

Ik ben in de vakantie ongi geworden, niet veel maar toch. Denk dat ik gewoon te gespannen was en dat het daardoor bj in de war liep. Op naar de volgende ronde. Moet volgende week voor een test op TBC.. iemand op de sportschool heeft het en nu moet iedereen getest. Krijg je een soort goedje ingespoten.. zou dat schadelijk zijn? Toch onze kinderwens maar even melden denk ik …

Hoop dat er toch nog iemand op dit topic kijkt, vond het wel fijn om met jullie te kletsen.

liefs,

Janna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct