Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1320133 Meiden 21 Tm 25 Jaar - pagina 2

• Auteur

@ SabineF
    Ik wil zo ie zo 1 keer ongesteld worden zonder pil zodat ik weet hoe lang mijn cyclus is.
    Heb namelijk geen idee meer hoe die was voor ik aan de pil ging.
    Want stel je voor dat ik dat niet doe en meteen voor het echie ga, dan weet ik niet wanneer ik ongesteld moet worden, en weet ik dus ook niet wanneer ik eventueel kan gaan testen.
    En dan zit ik dus in onzekerheid, die ik liever niet heb.
    Dus vandaar dat ik zo ie zo 1 keer “gewoon” ongesteld wil worden. Dan weet ik wanneer ik ongeveer zou kunnen gaan testen enzo.
    Is nog wel alles onzeker, maar dan heb ik in ieder geval een beetje houvast. hihihihi
    Lekker ingewikkeld he!
    En mijn man wil dat graag, heeft ie nog even 1 maand om aan het idee te wennen! hihihi
    voordat ie echt moet gaan “presteren”! hihihihi

nou het komt vast goed allemaal!
    Als we er samen maar uitkomen he!
    Dan is het goed.

#4076331 Quote

Hey. leuk dat er al meer bij zijn gekomen!
    Volgens mij ben ik de jongste hier met mn 21 jaar.
    Vind het allemaal zo spannend en vind het ook best wel moeilijk om niet te veel te gaan twijfelen…Ik ben nogal een twijfelaar namelijk. Maar voor mij staat vast dat ik jong moeder wil worden (als het me gegeven is natuurlijk) en weet dat ik het wel aankan, ik zorg nu ook voor het kindje van mijn vriend vanaf zn 2e jaar (hij is nu al weer bijna 6)
    Maar een eigen kindje is natuurlijk heel wat anders, en ik hoop dat ik niet zo veel moeilijkheden ondervind aan het afronden van mijn laatste stage en daarna het vinden van een baan.
    Hebben jullie nooit dergelijke twijfels?

liefs, M88

SabineF
    Bijdrager
    #4076283 Quote

@ MMdJ
    Ik heb er al zo’n half jaar vanaf gekregen, hij is bijzonder koppig dus ik denk dat ik de 4 strips wel op moet maken, of ik ‘oeps’ moet ze ineens kwijt raken hahahaha!

Hij deed er zo over alsof ik nu stop met de pil en morgen zwanger zou zijn! Mannen 😉
    Ik slik al vanaf mijn 14e de pil! Denk je dan serieus dat ik meteen pats, boem zwanger ben? Ik niet!
    Ik wilde het liefst vorig jaar al stoppen (bij wijze van) gewoon om te zien of het allemaal gaat zoals je hoopt 🙂

Waarom wil je eerst een paar keer ongesteld worden zonder pil? Je kan toch gewoon meteen proberen? Of ga je je temp enzo bijhouden?

@ keanosmama
    Volgens mij heeft iedere man wel zo’n standaard zinnetje! Alleen jammer dat die van mij niet zo orrigineel is maar van een reclame!

#4076257 Quote

@Sabine,
    Ik herken dat gevoel helemaal ja.. Mijn man zegt ook altijd.. Ff afwachten maar.. Word er zo chagerijnig van!

#4076228 Quote

@ SabineF:
    Ja ik weet precies wat je bedoelt!
    Dat doet mijn man ook altijd!
    Ik heb het ook wel eens hoor zo’n verstandsverbijstering. En ik zit jou nou wel heel stoer te vertellen dat je positief moet blijven, maar heb daar zelf ook wel eens moeite mee.
    Ik denk dat het gewoon komt omdat je het graag wilt!

Laten we maar hopen dat het gewoon gaat lukken!
    We moeten alleen nog even geduld hebben allebei.
    Jij moet eerst nog een paar strips opmaken en ik moet eerst even een paar keer zonder pil ongesteld worden voordat we voor het echie gaan.
    En ik denk dat we allebei gewoon een beetje ongeduldig zijn! hihihihi

Laat je het weten als je met de pil stopt?
    Misschien geeft je vriend wel eerder toe.
    Heeft mijn man ook gedaan.
    Moest eerst nog twee strippen opmaken.
    Maar tooen eenmaal die eerste op was ben ik ook meteen gestopt. Hij vind het toch ook wel erg leuk!

SabineF
    Bijdrager
    #4076187 Quote

@ MMdJ

Hahaha ik ben gister helemaal uit mn plaat gegaan tegen mn vriend, omdat hij altijd bij alles meteen zegt komt wel goed schatje ipv eerst even te luisteren en zn ideeen erin te gooien 😉
    Ik weet echt wel dat je positief moet zijn en blijven denken, is ook maar af en toe zo’n vlaag van verstandsverbijstering zal ik maar zeggen 🙂

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4076141 Quote

@ SabineF: ik heb daar idd ook wel eens last van!
    Ik denk met deze dingen best wel eens negatief, in de hoop dat het dan altijd nog mee kan vallen.
    Maar in sommige gevallen zal het nooit mee vallen,
    Als het bv nooit zal lukken ofzo.
    Maar ik denk dat je daar juist minder mee bezig moet zijn! ik denk dat je eerder zwanger zult worden als je positief ingesteld bent dan negatief.
    Want dat is toch een soort stress waar je lichaam op reageert, en misschien daardoor een zwangerschap wel langer uit blijft dan wanneer je positief bent!

Dus kop op! het komt goed!

SabineF
    Bijdrager
    #4076612 Quote

Is misschien een hele domme vraag maar wat is NOD???

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct