Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1320133 Meiden 21 Tm 25 Jaar - pagina 3

• Auteur
  • SabineF
    Bijdrager
    #4076637 Quote

Hahaha ok dan je janna!
    Ik snap het nu helemaal 😉
    Tja dat ie maar snel mag komen he 😉

@ MMdJ
    Ik snap je, ik dacht gewoon zo van, gewoon meteen voor het echhie gaan en dan zie je vanzelf wel wanneer je zwanger wordt, maar dan moet je idd wel eerst weten hoe je periodes lopen 😛
    Ik weet nog niet hoe ik het ga inplannen, er zijn ook methoden met iedere dag temp opnemen, die zie ik eigk niet zo zitten 😛

#4076616 Quote

NOD = niet ongesteldheids dag :). De dag waarop je eigenlijk ongesteld zou worden, maar waarop je dus hoopt dat het niet zo is.

liefs,

Janna

SabineF
    Bijdrager
    #4076612 Quote

Is misschien een hele domme vraag maar wat is NOD???

#4076536 Quote

Hallo allemaal!

Leuk zo’n forum voor jonge wannabe moeders;). Ik ben 23, en in september 3 jaar getrouwd (pff wat gaat de tijd hard!)

Ben sinds januari gestopt met de pil en tm eind mei gewacht met klussen (althans echt klussen ;)). Ben onwijs onregelmatig ongesteld, ene keer 4 andere 6 weken. Vorige keer 4. Dus ik dacht afgelopen zondag, jeujj 4 weken en niet ongesteld, testen: negatief!:( Helaas, maar ben nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen misselijk toen ik wakkeer werd, dus wie weet!

@ Sabine, ik begrijp wat je bedoelt! Liefst wil je ook nu beginnen, zodat je zo snel mogelijk weet dat het wel lukt;). Althans, dat had ik een jaar geleden al. Idd positief blijven denken! Denk dat je ook zoveel mogelijk moet genieten van die onzekere tijd (lukt t wel, lukt t niet) spanning met testen etc. Heb je maar 1 x in je leven! Dus genieten.. das wel een hele positieve instelling he?;) hou ons op de hoogte!

Nog meer mensen NOD in juli?

liefs,

Janna

#4076958 Quote

Hey,
    Ik ben gisteren voor het eerst begonnen met het slikken van foliumzuur. Heb gehoord dat het beter is als je dat min. 4 weken van te voren al neemt.
    Dus daar zijn we maar mee begonnen.
    Ook ben ik gaan temp. opnemen.
    Maar meer uit nieuwschierigheid of het nu echt je eisprong aangeeft dan dat we daar ook meteen rekening mee gaan houden.
    Want deze maand willen we toch nog even wachten om voor het echie te gaan klussen! hihihi
    Na mijn volgende ongesteldheid willen we het dan voor het echie gaan proberen.
    Maar nu ben ik er toch al een klein beetje mee bezig door het tempen enzo.
    Dus een leuke tijd, en volgende maand een spannende tijd tegemoet.

Hoe is het verder bij jullie?
    Heeft er al iemand een positieve test gehad?

Groetjes MMdJ

#4077095 Quote

ben ik ook weer leuk dat op deze site deze forum verder gaat…
    ben intussen toch ongesteld geworden en alweer weer over ook. toch gek dat ik wel klachten had en haast 2 weken over tijd was. op naar de volgende ronde

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4077126 Quote

Hallo meiden!

@ MMdJ: Leuke tijd inderdaad! Geniet ervan. Tis zo leuk he!

@ mariettebl, jammer dat je ongi bent! Hopelijk lukt t de volgende ronde!

Vorige week had ik n negatieve test, maar nog steeds niet ongesteld… Heb zowieso onregelmatige cyclus, dus durf nog niet opnieuw te testen. SPANNEND!

Ik hou jullie op de hoogte!

Verder nog nieuwtjes?

liefs,

Janna

#4077635 Quote

Hee Meiden,

Hoe gaat het nu? MIsschien handig om een NOD lijstje te maken?

Mijne is 26-07-09
    3e ronde
    2e kindje

Grtjs, Marjoleine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct