Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wanneer vertellen?

• Auteur

ik heb t mijn zusje verteld zo’n 5 tellen na de test, maar die wist dan ook dat ik de test ging doen. ik probeer al een ruim jaar zwanger te worden en dat wisten ze op mijn werk dus daar weten ze het sinds vrijdag ook al. ik werk in de kinderopvang en heb meerdere zwangere collega’s die voor me duimde.
    gisteren heb ik het mijn moeder verteld die het mijn andere zus zou vertellen en mijn man heeft het zijn broer verteld, die hebben een tweeling van 2 waar we een hoop spullen van over kunnen nemen (in ruil voor mijn lowlandskaartje, daar denk ik nog ff over na…) en straks ga ik het mijn schoonouders vertellen!

verder ga ik mijn best doen mijn vrienden niks te laten merken, die zie ik straks op een gratis outdoor festival. zal mij benieuwen of het ze opvalt dat ik een biertje afsla en geen sigaretjes opsteek…

#4077252 Quote

ik heb t mijn zusje verteld zo’n 5 tellen na de test, maar die wist dan ook dat ik de test ging doen. ik probeer al een ruim jaar zwanger te worden en dat wisten ze op mijn werk dus daar weten ze het sinds vrijdag ook al. ik werk in de kinderopvang en heb meerdere zwangere collega’s die voor me duimde.
    gisteren heb ik het mijn moeder verteld die het mijn andere zus zou vertellen en mijn man heeft het zijn broer verteld, die hebben een tweeling van 2 waar we een hoop spullen van over kunnen nemen (in ruil voor mijn lowlandskaartje…) en straks ga ik het mijn schoonouders vertellen!

#4077198 Quote

Heej,

Ik ga het mijn moeder nog lang niet vertellen want die zal zo blij zijn dat ze zelf d’r mond niet kan houden…. En we werken in hetzelfde bedrijf samen dus dat wordt lastig.

Ik wil ook een T-shirt bestellen met;

50% **** (Redactie: op verzoek van Kim is deze naam verborgen)
    +
    50% Kim
    =
    100% Ikke

Haha hilarisch! en dan kijken wie het als eerst in de gaten heeft! Leuk hè die voorpret!

Groetjes Kim

#4077636 Quote

Wij willen het pas gaan vertellen als we rond de 12 weken zitten.
    We willen graag eerst “zeker weten” dat alles goed is.
    En gewoon op ons gemak wennen aan dit heerlijke cadeau.

T valt niet mee mijn mond te houden, vooral omdat een aantal vriendinnen ook in verwachting zijn maar al over de 30 weken heen zijn.

Hoe we het gaan vertellen nog geen idee eigenlijk.
    Waarschijnlijk dmv een cadeautje, een koffie mok met “Wereld’s beste Opa/Oma”

#4077679 Quote

Mijn ouders wisten het al 3 dgn na de test, kon mijn mond echt niet houden, schoonouders vertellen we het volg week. De rest mag het weten na de echo al alles goed gaat

#4077683 Quote

@KimSWSI
    ik ben nu 5 weken. ik houd niet zo van geheimpjes 😉 en mocht t mis gaan wil ik ook dat mensen dat weten.
    maar nog lang niet iedereen weet t hoor. ik werk op een buitenschoolse opvang en de kindjes horen het pas als het zichtbaar is. en mijn vrienden hadden niks in de gaten dus weten ook het nog niet en mijn popkoor hoeft ook nog even niks te weten.

#4077687 Quote

btw mijn schoonouders waren helemaal ontroerd, tranen in hun ogen, lief he?

#4077696 Quote

@ Conn13 Wat leuk ik ben ook 5 weken en een beetje…
    Het is ook wel leuk om het voor minder naaste familie geheim te houden en de mededelingen te verspreiden ander heb je alles in één week gehad en dat is toch ook jammer?
    Leuk hoor van die ontroerde schoonouders…
    Ben benieuwd hoe die van mij straks reageren. Denk dat ze het niet verwachten want mijn vriend is de jongste van 3 kinderen en nog ongehuwd haha!

Vind dit forum trouwens wel een lekkere uitlaatklep.
    Kun je je ei toch nog ergens kwijt tot de blijde mededeling….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct