Hé dag Bientje!
Als ik jouw reactie zo lees, krijg ik de indruk dat je juist net je eisprong hebt gehad. Doorgaans verdwijnt daarna het slijm en stijgt je temp.
Het stuk tussen je menstruatie en je eisprong is variabel. Door bijvoorbeeld stress kan je eisprong langer op zich laten wachten. Als je eenmaal geovuleerd hebt, is het niet meer variabel, dan moet je na 14 dagen (+ of – 1 dag) ongesteld worden (als je niet zwanger bent natuurlijk). Houd het anders eens bij in je agenda of zo, misschien word je er wijzer van. Het stuk voor je ei heeft een lage temp; het stuk erna juist een hogere.
Ik heb volgens mij hetzelfde. Ik ben zo verschrikkelijk bezig geweest met zwanger worden en of ik al wat kon voelen, dat ik alsmaar geen eisprong had. Aangezien mijn zwangerschapstesten telkens negatief zijn en mijn temp nooit boven de 36,6 uitgekomen is (en dat zou na mijn ei wel moeten), zou dat kunnen. De laatste dagen heb ik juist veel meer afscheiding, dus misschien komt de mijne nog?
Het blijft afwachten hè?! Ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Jij ook succes met wachten en probeer je hoofd koel te houden! Dan probeer ik dat ook…
Liefs,
Tess