Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

FF voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum. Heb net al wel (uit frustratie) een nieuw topic gestart.
    Ik ben 31 jaar, getrouwd en sinds een half jaar “bezig” voor een kindje.
    Jullie begrijpen het al: ZEER GEWENST.
    Ik lees al een tijdje mee en heb me nu toch ook maar aangemeld.
    Ik zou graag af en toe mijn “ei” hier kwijt willen, want het is zo moeilijk om ergens mee bezig te zijn en er verder met niemand echt over te praten (tja op één of andere manier kan ik bij mijn man niet alles kwijt. Die zou gek worden van al mijn getwijfel, onzekerheden en gedachtengangen). En dan ook nog eens alle mensen die in de naaste omgeving “zomaar” zwanger worden (3 in 3 maanden!) terwijl wij er ook mee bezig zijn, maar niemand dit weet…. Oftewel: ik babbel graag af en toe met jullie mee.

liefs, Bientje

#4076821 Quote

hey bientje,
    frustie is het he als andere je vertellen dat ze zwanger zijn terwijl er het liefst een moord voor zou doen om ook zwanger te zijn. Mannen staan er niet helemaal goed open voor wat het doet met een vrouw. Mannen zijn daar over het algemeen wat makkelijker in. Gelukkig is hier het forum waar je al je frusties, gedachtes noem het maar op , kwijt kan!!

hopen dat je snel zwanger wordt. Dat is tenslotte wat we allemaal hier willen toch?!! Veel klusplezier

groetjes guppie

bubbles
    Lid
    #4076938 Quote

Bientje,

Klets maar gezellig mee, wij zijn allemaal nieuw. Het is echt vervelend ja, als je er met niemand over kan praten, maar daar is dit forum goed voor. Allemaal in hetzelfde schuitje.

Bubbles

#4076956 Quote

hey bientje, welkom, ik had deze site van me zus toegestuurd gekregen,eerst alles eens gelezen en toen aangemeld, zoiets zou ik niet zo snel doen, maar ben er nu blij mee,de meiden zijn allemaal zo lief en meelevend.ik kan er gelukkig wel over praten,want iedereen weet dat ik er mee bezig ben.ik kan me mond toch niet houden haha.maar wat een gereken he pfff,soms denk ik niet meer rekenen gewoon doen,maar ja soms wil je te snel iets.mijn vriend is een binnenvetter,maar hij zegt ik besef het nog niet,dat komt pas als je echt zwanger bent.maar stiekem heeft hij het toch met zijn collega erover gehad.een man is er best wel mee bezig alleen uit hij dat niet.fijn weekend.groetjes essie

#4076967 Quote

Dank voor jullie warme welkom!!
    Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die er zo mee bezig is!
    Hoe lang zijn jullie al bezig voor een kleintje?

Bientje

bubbles
    Lid
    #4077006 Quote

Ik ben nou 2 maanden gestopt met de pil (na 15jaar)en 1 keer na 30dgn mijn NOD dag gehad. Dus volgende week even afwachten. Wel spannend hoor. Is jouw cyclus al regelmatig?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4077029 Quote

ik ben net gestopt met de pil. Ik wil eerst even ontpillen en dan volgende maand er voor gaan. Ik heb al een dochter van bijna 3. Het is evengoed weer net zo spannend als 4 jaar geleden hoor!!!
    Ik moet of maandag of woensdag ongi worden. Hebben alleen 1 x vergeten een condoom te gebruiken. Ik dacht dat mijn man er een om had maar hij had dat dus niet. Spannend. We duimen maar voor elkaar meiden!!!

guppie

#4077030 Quote

Hoi allemaal

Ik ben vanaf april bezig. Deze week ongesteld geworden, dus nu maar weer afwachten wat het deze maand gaat worden.
    Hoop dat ik deze maand een cyclus van 4 weken heb, maar helaas geen invloed op.

Kus

#4077106 Quote

Ik ben vanaf januari bezig. Wel een hele regelmatige cyclus vn 28-29 dagen. Dus dat is wel fijn. Maar inmiddels in de 6e ronde beland.
    Morgen mijn NOD dus spannend!
    Ik meen al wel weer vanalles te voelen, maar dat heb ik al vaker gedacht terwijl ik toch gewoon ong. werd…. dus afwachten maar.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct