Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mylo geboren!!

• Auteur

Hallo dames!!

Hier dan (eindelijk) mijn berichtje!
    Zondagmorgen begonnen weeën die niet doorzetten. ’s Middags nog lekker in ons zwembad gespeeld met Marly en Roy. Gelukkig maar want nu kan ik voorlopig niet meer! Toen we ’s avonds net een half uurtje in bed lagen begonnen de weeën weer. ’s Morgens om half 9 is na een heel vlotte eindspurt (om 5u had ik pas 1,5cm ontsluiting!) MYLO geboren! Marly werd precies wakker toen Mylo op mijn buik werd gelegd, timing dus! Ze vindt het helemaal geweldig. Ze geeft ‘m veel kusjes en knuffeltjes en als ze even weg is geweest of heeft geslapen, is het eerste wat ze vraagt “waar is de baby???” Ze moet er nog een beetje aan wennen dat “de baby” nu ook een naam heeft.
    Jammer dat ik nu geen foto’s kan plaatsen! Maar hij lijkt op Marly, alleen dan een echte jongens-uitvoering van haar en Marly had zwarte haartjes bij haar geboorte, Mylo is blond.

Liefs, Marloes mv Marly en Mylo

#4076891 Quote

Hey Trotse papa en mama!

Gefeliciteerd zeg! En wat fijn dat alles goed is gegaan ook! Leuke naam: Roy. Lekker kort en bondig. En wat foto’s betreft: balen! hahhaha! Maar anders moeten we maar gewoon even op je hyves spieken als ze daar staan? Meid, geniet ervan samen met je gezinnetje!

Dikke kus, Marieke

#4076898 Quote

Hoi hoi.

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Mylo!
    Hopelijk kunnen wij snel van defoto’s mee gaan genieten!

Groetjes, Marieke

petra paul
    Bijdrager
    #4076933 Quote

hey marloes,roy en marly
    ook nog effe hier op het forum proficiat met mylo.
    hoop dat ik hem snel in het echt kan bewonderen.
    hoop dat wij onze zoon ook snel mogen verwelkomen. maar hier alles nog rustig helaas.
    groeten petra

#4076952 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Mylo!! Leuke naam weer. Goede combi van jullie namen. Geniet lekker van je ventje!

Groetjes,
    Nelly.

#4076984 Quote

Van harte gefeliciteerd en goed gedaan moeders!
    En wat leuk dat Marly zo reageert op de baby, lijkt me heel speciaal.

Geniet van je mooie gezin en liefs!

#4077017 Quote

Wat leuk, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.
    Leuke naam Mylo.

Groetjes,
    Jama

#4077096 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Mylo!

Fijn dat het goed gegaan is. Heel herkenbaar dat je schrijft dat het voor grote zus erg wennen is dat “baby” nu ineens een naam heeft! Hier heeft David z’n zusje nog wekenlang “butje” (van babietje) genoemd. Hij was toen ook pas 19 maanden, vandaar dat het wat langer duurde voor hij het door had.

Geniet van elkaar, neem lekker de tijd om weer te wennen.

Groetjes Sascha,
    mama van David en Lotte.

sunyra
    Lid
    #4077116 Quote

Wat leuk zeg….nu een jonge…

Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van alles….ze zijn zo weer groot hoor….haha

Heel veel liefde, geluk en vooral gezondheid

Liefs Denise

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct