Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

laatste bevalling,10 jaar terug,ontlasting in longen

• Auteur

hallo,na 10 jaar ben ik weer zwanger,heb lange tjd geroepen dat het bij 2 zou blijven,was alleen na scheiding en door de nare ervaring van de laatste bevalling. mijn zoon is 10 jaar geleden thuis geboren en kon heel slecht ademhalen,meteen aan de zuurstof en toen het niet verbeterde,meteen naar ziekenhuis.daar bleek hij zeer ernstige longproblemen te hebben doordat hij ontlasting in de longen heeft gekregen.na 2 dagen in umcg is hij over geplaatst naar nijmegen en moest hij aan de ecmo,dat is een hart-long machine.zo konden z’n longen rusten en proberen ombeter te worden. gelukkig is dat gelukt en na 10 dagen daar,mocht hij terug naar groningen.toen hij 7 weken was,mocht hij mee naar huis,nu gelukkig helemaal gezond.ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die na een ecmo behandeling nog een kindje hebben gekregen en hoe ze dat ervaren hebben.
    groetjes miriam

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct