Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

GEZOCHT! TIPS VAN ZWANGEREN!

• Auteur

Hey meiden en vooral hey zwangeren!

Ik vroeg me af.. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Diegenen van jullie die zwanger zijn geraakt zonder hulp, dus geen clomid, geen IVF, niks van dat allemaal, gewoon door Moeder Natuur. Wat zijn jullie trucs geweest? Zijn er uberhaupt trucs aan te pas gekomen?

Hoe vaak in de week “deed je het” met manlief? 1 of 2 keer in de week? Om de dag? Elke dag? ’s morgens of ’s avonds? En legde je er dan ook een kussentje onder?

Gebruikte je ovulatietesten of wist je zelf wanneer je eitje eraankwam? 🙂
    Was de sex super passioneel of viel dat eigenlijk wel mee? Was je er heel erg mee bezig in je hoofd, of had je zoiets van we zien het wel en was je een tijdje later ineens zwanger?

Graag horen wij “nog niet zwangeren” van jullie wat je er zelf aan gedaan hebt om zwanger te worden.
    Bedankt alvast!

Groetjes Liset.

#4077255 Quote

P.S. ik heb deze vraag ook op het “zwanger zijn” forum neergezet.

#4077263 Quote

hoi liset,
    nou daar gaat ie dan…..
    vanaf de 10de dag om de dag of om de 2 dagen, savonds, want dan hoef je er niet meer uit ( zwemmen ze tenminste niet de verkeerde kant op) en ja soms met een kussentje er onder ( helpt volgens mij geen bal haha maar is meer voor het idee)
    geen ovlatietesten maar gewoon blijven klussen tot de volgende menstruatie, of je moet heel regelmatig zijn dan weet je ongeveer wanneer je ei komt.
    passioneel… nou nee niet bepaald als het zo vaak moet, evt hulpmiddelen om zin te maken en gauw klaar te zijn( ooh wat erg!)
    tuurlijk zit het in je hoofd, bij de een wat meer dan de ander maar het ligt er ook aan hoe lang je al bezig bent en dan wordt het redelijk normaal om gefrustreerd te raken en flink te balen als het niet wil lukken.
    hoop dat je er wat mee kan!
    groetjes miranda

#4077308 Quote

Whaha, dat kussentje gebruik ik ook altijd. M’n vriend moet er altijd vreselijk om lachen maar hij vind het allemaal wel best.
    Bedankt voor je snelle reactie en tips Miranda!

#4077312 Quote

Hoi hoi,

Let eens op je onderkant na het plassen bij het afwegen kan er soms wat slijm op zitten is het dik en kan je er draden mee trekken als het tussen je vingers houdt dan ben je vruchtbaar. Ik had die dagen heel duidelijk. En hield het op dan was de eisprong voorbij.

Ook voelde ik mijn eisprong maar die voelde ik niet iedere maand.

En ik heb ook van die testen gebruikt maar niet lang ik wilde alleen weten of die test aangaf dat ik een eisprong had.

Groetjes moi28
    21 weken en 4 dgn zwanger van nummer 1

#4077320 Quote

Hoi Moi28,
    Goeie tip, dat heb ik idd al eens in de gaten gehouden. En ook ik voel mijn eisprong vaak, maar idd niet altijd. (Dan vraag ik me altijd af of dat eitje er die maand geen zin in heeft ofzo, haha, dus OF ik wel een eisprong gehad heb..) De ovu testjes heb ik deze maand voor het eerst gekocht via internet van sensitest. Gewoon eens checken idd of die eisprong er is. Bedankt voor je reactie! 🙂

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4077559 Quote

Hoihoi!

Grappig zeg! Bij de eerste was ik er echt heeeel erg mee bezig, ook omdat ik al een tijdje aan het wachten was tot manlief wilde! 🙂 En toen het zover was echt om de dag & idd ook zo nu en dan een kussentje eronder! Haha, volgens mij werkt het echt niet hoor! Maar toen ik eenmaal zoiets had van; wie zien wel, was ik zwanger! Joepie! En nu bij de 2e zien we het wel, maar wel om de dag! Maar geen zin, is geen zin hoor! Het moet wel leuk blijven! 😉 En daarbij hebben we al een mooie gezonde zoon! Daar zijn we al heel gelukkig mee!

Liefs Mama Sun!
    (Ronde 1 van nr 2!)

#4077729 Quote

Hoi,
    Bij de eerste duurde het 9 rondes wat ik erg lang vond. De 9e ronde getemperatuurd en toen was ik zwanger. Was er erg mee bezig en zou me toen net aanmelden voor een nieuwe opleiding, even ergens anders op richten dan het zwanger worden en toen was ik dus zwanger. Daarna twee keer ongesteld geweest weer getemperatuurd en weer zwanger. Ik heb dus twee keer in mijn leven een maand getemperatuurd en om de dag sex tussen de menstruatie en totdat je temp omhoog gaat en dus twee keer zwanger.
    veel succes.
    Groetjes

#4078094 Quote

trucs?
    Ik heb eerst twee maanden (na het stoppen met de pil) met condoom gedaan. En toen getempt zodat ik mijn eisprong kon bepalen. Nodig ook, want ik heb een cyclus van 6 weken.
    En verder gewoon klussen. Niks geen blijven liggen of aparte standjes.
    Van beide kinderen was ik in één keer zwanger!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct