Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

GEZOCHT! TIPS VAN ZWANGEREN!

• Auteur
  • mari29
    Lid
    #4078094 Quote

trucs?
    Ik heb eerst twee maanden (na het stoppen met de pil) met condoom gedaan. En toen getempt zodat ik mijn eisprong kon bepalen. Nodig ook, want ik heb een cyclus van 6 weken.
    En verder gewoon klussen. Niks geen blijven liggen of aparte standjes.
    Van beide kinderen was ik in één keer zwanger!

#4078872 Quote

Bij ons duurde het een jaar en twee maanden voordat we zwanger waren.
    Ik heb de mazzel dat ik elke maand mijn eisprong heel duidelijk voel en de pech dat mn man vaak weg was op dat moment. Maar de laatste keer op het moment geklust, khad op een woensdag mn eisprong en direct geklust en donderdag de klus maar even afgemaakt om het zo maar even te noemen. Het is wel beter om niet iedere dag te klussen, aangezien de zaadjes van je man er dan nog niet klaar voor zijn, dus om en om is beter.
    verder kan ik zeggen uit ervaring, hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het duurt! Ik heb vooral de laatste paar maanden tegen mezelf gezegd dat ik niet zwanger kon worden enz enz…..
    en nu dan toch zwanger!

#4079925 Quote

Eigenlijk heel gewoon. Gestopt met anticonceptie en ons seksleven net zo doorgezet zoals voorheen, zo’n 3 keer in de week. Ik heb nooit geweten wanneer mijn vruchtbare periode was. Maar ik had geluk, beide keren in de eerste maand zwanger!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct