Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

schaduwstreep, voorgedrukt of toch…….?????

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik zit met een vraagje. Vanmorgen heb ik met ochtendurine een zwangerschapstest gedaan.
    Vandaag is het de 28e dag en ik heb een cyclus tussen de 26e en 32e dag.
    Nu had ik dus een test van sensitest gebruikt.
    Iemand daar ervaring mee??? Hebben die een voorgedrukte streep?? Ik zag namelijk echt zo’n soort schaduw lijntje. Echt een heeeeeeele lichte streep. Je moest echt heeel goed kijken. Dus ik dacht dat ik het misschien alleen maar in mijn hoofd zag, omdat je het toch misschien ook wel graag wilt zien, dus toen heb ik het aan me man laten zien, maar die zag ook echt allleen een heeeeeeel licht schaduwstreepje. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er nu van moet denken. Wie heeft er ervaringen met de sensitest??

Liefs marielle

#4077608 Quote

Hoi Marielle,

Ik zit een beetje met hetzelfde. Ik heb zaterdag ook een testje van sensitest gedaan en ik zag ook een licht streepje. Ik twijfel ook een beetje, dus ga ik morgen weer testen.

Misschien is het een idee om ook wat urine van je man op te vangen en een staafje erin te doen. Als je daar niks ziet, dan weet je dus ook dat er geen schaduwstreep is.

Groetjes Elleste

#4078167 Quote

En? Weet je ondertussen al wat meer? Ben zeer benieuwd….

Groetjes Elleste

#4078262 Quote

en streep is een streep 😀 is mijn ervaring 😀

#4078731 Quote

ook hier ervaring met een streep is een streep!! ik heb het ook een keer gehad met een test, dus 2 dagen later weer een test! een dikke vette streep!!!

#4078752 Quote

Ik had ook een heeeeeeeeeeele vage streep op de sensitest een paar dagen voor NOD. Inmiddels dikke strepen op alle testen dus ik denk dat je zwanger bent hoor!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct