Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vervelend bericht

• Auteur

Hoi meiden,

Van het weekend heb ik een heel vervelend bericht te horen gekregen.
    (Even ter waarschuwing voor de zwangeren onder ons, misschien moet je dit maar niet lezen)

Een vriendin van me heeft ook schildklier problemen net als ik.
    Zij werd dikker en ook haar enkels waren opgezwollen. Soms had ze ook last van haar buik.
    Ze is meerdere malen bij huisarts geweest, en die schreef het af op haar schildklier.
    Van de week had ze verschrikkelijke buikpijn. Ze is gaan werken en de dag erna ook. Het werd zo erg dat haar vriend haar is komen ophalen en zijn ze weer naar huisarts gegaan. Die voelde iets “hards” zei tegen haar dat het of een vleesboom of een tumor was en heeft haar weer naar huis gestuurd.
    De dag erna is ze met ambulance met spoed naar ziekenhuis gebracht.
    Daar bleek na een echo dat ze al 8 maanden in verwachting was, dat ze al 3 dagen met weeën liep en dat het kindje inmiddels was overleden!
    Ik vind het zo’n rotbericht! Ze is helemaal in de war, wil haar kindje mee naar huis nemen om ervoor te zorgen maar ipv mee nemen naar huis, wordt haar meisje vandaag begraven.
    Goh, wat voelde ik me rot zeg. Myrthe sliep al, maar ben gelijk even gaan kijken bij mijn meisje. Even een kusje en kroel.
    En wat een kl******* huisarts! Of ze zelf het idee had dat ze zwanger was of nog ongesteld werd tussendoor weet ik niet. Ik wil haar nu niet lastig vallen met dat soort vragen.
    En haar zusje is over 2 weken uitgerekend! Die heeft nu hoge bloeddruk en eiwit in dr urine, van de stress.

Ik moest dit even kwijt.

Liefs Reneke

#4077480 Quote

Ach jeetje meid, wat ontzettend sneu allemaal.
    Dat is indd een heeel vervelend bericht.
    Ik wens jou en je vriendin en haar zusje die nog moet bevallen heeel veel sterkte de komende tijd.

Liefs marielle

#4077492 Quote

jeetje wat een huisarts zeg.

Dit is echt verschrikkelijk.

Ook ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.

Gr Lique

#4077496 Quote

Zoals andere zeggen die vragen doet er nou niet toe als je er maar voor haar kan wezen. Ik moet zeggen van haar zusje dat komt niet door de stress het kan teken zijn van pre-eclampsie hoeft niet he kan ook van afscheiding wezen ik herken het helemaal mijn zus is overleden toen ik zwanger was van milton en mijn zwangerschap toen ik op het laatst liep eindig in pre-eclampsie maar dat is allemaal goed gegaan. Maar dat van je vriendin het is onbegrijpelijk ik zou zeggen heel veel sterkte het is niet te bevatten

groetjes lisette

Chrizzy1988
    Bijdrager
    #4077503 Quote

hey reneke,
    wat een vreselijk bericht!!!!
    en wat een rare huisarts.
    meid heel veel sterkte, wat moet het vreselijk zijn voor je vriendin en niet te bevatten net als lis zegt.
    zo ineens ben je zwanger,, maar het kindje is al overleden.. vreselijk!

sterkte!!!!

Liefs, Christien

#4077521 Quote

Wat vreselijk!!

Ik wens jullie heel veel sterkte!!

jess

#4077524 Quote

hoi
    jeetje wat erg, heb helemaal kippenvel.
    ik zou die huisarts echt aanklagen, wat een ….. vent.
    heel veel sterkte met alles
    groetjes linda

#4077526 Quote

Jeetje, niet normaal. Wat een stomme huisarts zeg. Wat een verdriet zal ze hebben.

Sterkte ook voor jullie!

#4077575 Quote

Hoi hoi,

Lief dat jullie allemaal meevoelen. Ik had haar al een tijdje niet gesproken, maar dat neemt niet weg hoe erg ik het vind.
    Ik hoorde net dat ze zelf wel dacht zwanger te zijn. Ze heeft ook een test gedaan, maar die was negatief. Nu (achteraf gezien) heeft ze de eerste 3 maanden nog gemenstrueerd en toen ze de test deed was ze al 5 maanden zwanger. Die was negatief.
    Haar meisje heeft ze ook voelen schoppen, maar omdat de huisarts haar ervan verzekerde dat het lag aan haar schildklier en darmen, is ze daar ook vanuit gegaan.
    Toen ze vertelde aan die arts dat haat test negatief was, heeft hij ook niet verder gekeken dan zijn neus lang is!
    Ze heeft vorige week een bloeding gehad en toen is het kindje overleden. Op dit tijdstip wordt Iza begraven in besloten kring. Binnen 2 weken krijgen ze bericht hoe het komt dat ze is overleden.
    Heftig!
    Ze krijgt wel haar 16 weken “zwangerschapsverlof” en heeft ook kraamhulp gehad voor haarzelf.
    In het ziekenhuis na haar bevalling kon ze kiezen tussen naar huis gaan of daar blijven en op de kraamafdeling tussen allemaal pasbevallen moeders te liggen. Keuze snel gemaakt!
    Wat een domme gezondheidzorg mensen zijn er hier!

Liefs Reneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct