Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voorstellen

• Auteur

Hoi dames,

Ook maar even voorstellen. Ik ben Tessa en ook nieuw op het forum. Ik heb al heel lang een relatie en ondanks mijn leeftijd (20jaar) zijn mijn vriend en ik toch tot de conclusie gekomen dat wij er klaar voor zijn om een kindje te krijgen.
    Ook ondanks vele reacties (poeh, je bent wel erg jong) nog steeds door zetten en nog steeds gewenst.
    Ik vind het leuk om hier meerdere reacties te lezen en ervaring op te doen.
    Tips zijn altijd welkom 🙂

Groetjes,
    Tessa

#4077576 Quote

hoi,

ik ben monique en ook nieuw op dit forum.
    Je bent zo jong als je je voelt.
    Ik vind het een goede leeftijd want wie weet lukt het niet gelijk.
    Ik ben op late leeftijd pas mijn ideale man tegen gekomen en pas op 34 jarige leeftijd begonnen aan kinderen
    (2005 samantha geboren na 29 weken)-overleden 4 weken later.
    (2007 maya wendy geboren na 39 weken)en nu beginnen we aan de derde zwangerschap, dus jong of oud als je eraan toe bent gewoon doen.

gr monique

JJ-MM
    Bijdrager
    #4077619 Quote

Hoi Tessa,

Welkom! 20 vind ik niet te jong hoor.. En helemaal niet omdat je aangeeft dat jullie al lang een relatie hebben en er gewoon aan toe zijn.. Als ik op die leeftijd bij mijn huidige man was geweest was ik ook begonnen. En idd, wat monique ook zegt, het lukt niet altijd gelijk he. Sommige zijn jaren bezig en worden niet zwanger. Heel veel geluk gewenst natuurlijk!! Wij zijn ook net begonnen voor de eerste, alleen moet ik nog wat ontdekken wanneer mijn ei is en hoe lang mijn cyclus is. Ben jij al gestopt met anticonceptie??

XxX Jo

#4077722 Quote

hoi Tessa!

Trek je vooral niets aan van wat iedereen zegt! Jullie weten vast het beste of je er aan toe bent of niet. Tuurlijk houdt de verantwoordelijkheid voor een kindje ontzettend veel in. Maar ongeacht je leeftijd kan volgens mij niemand dat tevoren inschatten!

Mijn ouders waren nog jonger en hebben het prima gered. Van hen was het niet eens een bewuste keuze.
    Als jullie er beiden echt willen moet je er vooral voor gaan!

Ik en mijn vriend zijn nog niet zo heel lang bij elkaar en toch weten we zeker dat we het willen. Voor mij is hij echt de ware (voor zover een ware bestaat. Ik weet dat ik voor hem wil gaan en hij voor mij) en met hem wil ik ook ontzettend graag kinderen krijgen.

Ik wens jullie veel succes!En wie weet kunnen we elkaar binnenkort feliciteren!

Liefs Dametje

#4077871 Quote

Jeetje wat een leuke berichten allemaal.
    Het is fijn om ook weer leuke reacties te horen. Mijn vriend is 28, bijna 29 en krijgt alle leuke reacties, ik wat minder vanwege mijn leeftijd.

Maar precies zoals jullie inderdaad zeggen, wij zijn er klaar voor.
    Ik ben sinds mei gestopt met de pil. Ons seksleven kreeg nog een extra boost en we zijn er allebei blij mee. Ik heb me er misschien wel een beetje teveel aan vast geklampt, gezien ik wel had verwacht dat het snel zou gebeuren bij mij. Gisteren bleek dat we toch weer een maand moeten wachten. Maar toch logisch als ik het zo hoor. Ik ging denken dat het aan de ovulatie test lag. Maar ik heb 10 jaar lang de pil geslikt dus opzich logisch.

Succes meiden!

JJ-MM
    Bijdrager
    #4077978 Quote

Hey dametje! Hoe lang ben je bij je vriend dan??

Liefs Jo

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct