Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eventjes voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Een paar maandjes geleden ben ik voor het eerst zwanger geraakt. Het kwam nogal onverwacht! Mijn vriend en ik waren in eerste instantie nogal van slag. Wat kan zo’n wondertje je leven in de war schoppen zeg! Toch waren we er erg blij mee en begonnen langzaam aan het idee te wennen en ons ook op een kindje te verheugen.
    Helaas helaas heb ik een week geleden een miskraam gehad. Dit was allemaal erg verdietig. Toch heeft het ons iets moois gebracht. Ons idee over de toekomst is helemaal veranderd. We willen ipv carriëre maken en studeren toch heel erg graag een kindje krijgen.

Eigenlijk hoort mijn verhaal meer op het forum: zwanger worden na een miskraam. Maar omdat we er voor ons gevoel nu pas echt bewust mee bezig zijn en ik de nadruk niet op het negatieve wil leggen, wil ik me hier op dit forum graag voorstellen en meedoen met de onderwerpen.

Ik wens alle meiden hier veel sterkte en hoop dat iedereen snel mag gaan genieten van een zwangerschap! 😉

Liefs Dametje

JJ-MM
    Bijdrager
    #4077721 Quote

Hoi Dametje!

Welkom! Gezellig dat je mee komt praten.. Wat sneu van jullie miskraam. Maar wel fijn dat het toch iets moois heeft gebracht voor jullie toekomstplannen..

Ik ben 26 en wij hebben ook net besloten er voor te gaan! Had deze wens wel al heel erg lang. En eindelijk is het dan zo ver.. Spannend hoor! Nu maar afwachten.. Wens jullie al het geluk en hopen dat jullie snel zwanger mogen zijn.. :D:D

XxX

#4077727 Quote

Dankjewel :)) Mooie leeftijd heh 26 😉

Ja en spannend is het zeker! Ik kan kan echt niet wachten tot er weer 2 streepjes op de display te zien zijn 😀

Veel succes jullie ook! :))

ps: zijn jullie al lang bezig of pas de keuze gemaakt?

bubbles
    Lid
    #4077754 Quote

Dametje,

Erg vervelend die miskraam. Ik hoop voor je dat het deze keer helemaal goed gaat. Succes!!

kus Bubbles

#4078027 Quote

Hoi Dametje

Vervelend van je miskraam, maar ze zeggen dat je dan wel heel snel weer zwanger bent, omdat je dan vruchtbaarder bent!!! Daar hoop ik ook op!!

Volgens mij heeft iedereen nu een eigen onderwerp gestart, misschien leuk om met elkaar onder 1 onderwerp te praten?

Kus

#4078028 Quote

Hoi Dametje

Vervelend van je miskraam, maar ze zeggen dat je dan wel heel snel weer zwanger bent, omdat je dan vruchtbaarder bent!!! Daar hoop ik ook op!!

Volgens mij heeft iedereen nu een eigen onderwerp gestart, misschien leuk om met elkaar onder 1 onderwerp te praten?

Kus

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4078825 Quote

Dat is een goed idee hope26!Wat had je in gedachten?

xxxjes

#4078831 Quote

Uhh, maakt niet zoveel uit.
    Ik maak wel een onderwerp aan…..ZWANGER WORDEN!!!

iedereen kan daar dan dingen schrijven. Nu schrijven we alles door elkaar heen en moet ik allemaal onderwerpen aanklikken.

Dus als je mee wilt schrijven…onder ZWANGER WORDEN!!!

Kus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct