Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor alle nieuwe dames!!

• Auteur
  • JJ-MM
    Bijdrager

Hallo meiden,

Ik ben hier nieuw op het forum en lees al een tijdje mee. Wens echt alle dames het beste! Dat al jullie wensen/dromen mogen uitkomen.. Zou me even kort voorstellen; Ik ben 26 jaar en heb 24 juni mijn spiraaltje laten verwijderen. Wij willen graag zwanger worden!! 😀 (maar dat willen we allemaal hier..) Heb lang (al bijna 9 jaar) op dit moment gewacht en nu is het eindelijk zo ver.. Ben net getrouwd met een hele hele lieve man en hebben in februari een huis gekocht. Dus nu op naar de volgende stap.. Erg spannend allemaal.. Nu heb ik nog geen idee hoe lang mijn cyclus is omdat ik nog erg last heb van onregelmatig menstruatie. De 1e dag van mijn laatste m.p. (maandelijkse periode) was 24 juni en een week later werd ik het alweer (1juli). Maar heb mijn spiraaltje net laten verwijderen dus alles zal wel even op gang moeten komen.. We nemen de tijd ervoor. Het is zo iets speciaals dat we niks verwachten. We kunnen alleen maar hopen.. :D:D

Ik hoop dat we onder dit onderwerp ‘ voor alle nieuwe dames’ met elkaar kunnen praten, ervaringen uitwisselen en elkaar op de hoogte houden Tot snel!!

XxXjes Jo

#4077734 Quote

Hoi Jo!

Ik wens jullie ook echt ontzettend veel geluk toe!Wij zijn eigenlijk ook pas sinds kort echt bewust bezig (ik was onverwacht zwanger geraakt maar dat is helaas geëindigd in een miskraam)Het is echt zo iets moois om zwanger te zijn! kan echt niet wachten tot het weer gebeurt!

Veel succes jullie en wie weet is het binnenkort zo ver 😉

liefs

JJ-MM
    Bijdrager
    #4077977 Quote

Hoi Dametje,

Het is idd iets heel erg moois en bijzonders.. Hoop voor jullie (hihi en ook voor ons) dat het maar snel raak mag zijn..!

XxX

#4078025 Quote

Hoi Jo

Het lijkt me ook zo bijzonder!!! Ben heel kort zwanger geweest, maar helaas een miskraam. Ik hoop dat het snel weer raak is.
    Ik zit alleen net als jou met het probleem dat ik niet weet hoe lang mijn cyclus gaat duren!!
    Veel succes iig.

Kus

JJ-MM
    Bijdrager
    #4078103 Quote

Hey Hope!

Helaas van je miskraam.. Zijn altijd nare dingen.
    Hoop ook voor je dat het snel weer gaat lukken!!

Het is idd zo iets bijzonders, echt geweldig!

En idd errug irri dat we onze cyclus niet kennen..
    Maar gewoon lekker klussen en wie weet komt t vanzelf..

Weet jij je ei wel??

XxX

JJ-MM
    Bijdrager
    #4078104 Quote

Hey Hope!

Helaas van je miskraam.. Zijn altijd nare dingen.
    Hoop ook voor je dat het snel weer gaat lukken!!

Het is idd zo iets bijzonders, echt geweldig!

En idd errug irri dat we onze cyclus niet kennen..
    Maar gewoon lekker klussen en wie weet komt t vanzelf..

Weet jij je ei wel??

XxX

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4078248 Quote

Hee Jo

Helaas weet ik mijn ei niet. Heb nu wel ovulatietesten gekocht waar ik vandaag denk ik maar mee ga beginnen. We zien het dan wel.
    Ben 6 juli ongesteld geworden, dus vandaag dag 10 van mijn cyclus.

En jij?? Op welke dag zit jij al??

Kus

#4078576 Quote

hoi ik ben malissa 25 jaar en trotse ouder van een zoontje van 4 jaar ik heb 3 maanden geleden mijn spiraaltje laten verwijderen en vorige maand dacht ik dat ik zwanger was omdat ik 2 weken overtijd was maar helaas nu heb ik vanmiddag een test van de kruidvat gedaan omdat ik weer 3 dagen overtijd ben en die is positief nu doe ik er morgenochtend voor de zekerheid nog maar 1 omdat ik het echt zeker wil weten maar het streepje staat er wel

ik wens iedereen die zwanger probeerd te worden veel succes toe.

xx

JJ-MM
    Bijdrager
    #4078992 Quote

Trouwens Hope, jij hebt volgens mij dezelfde testen als mij besteld, 24 stuks van sensitest + 3 zwangerschapstesten. Heb je ze al geprobeerd? Ik 1 maar snap iets niet. Miss dat jij het weet?? Vorige x heb ik ze bij babyboomshop besteld en elke x was de teststreep lichtrose. Ik weet dat de test dan negatief is. In de bijsluiter stond dat als er een licht streepje verschijnt dan is de piek net geweest of dan komt ie nog. Maar kan dat een hele week? Want heb wel 7 testen gedaan.. En die 1e van sensitest die ik heb geprobeerd gaf ook weer een licht streepje aan.

Kus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct