Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ontpillen of zwanger???? Pfffff

• Auteur

Hallo allemaal!

Ik ben Mara, nieuw hier (eigenlijk nieuw met alles).

Sinds twee weken ben ik gestopt met de pil en zijn we flink aan het “klussen”. Nu heb ik al een week een zeurend gevoel in de onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden.

Verschrikkelijk dat je nog geen test kunt doen tot je NOD, ben niet zo goed in geduld hebben haha!

Wie heeft hier ook ervaring mee en wie heeft er ervaring met ontpillen??

Liefs Moi

bubbles
    Lid
    #4077752 Quote

He Mara,

De hormonen van de pil moeten nog wel uit je lichaam, maar die reactie is bij iedereen anders. Ik ben nou 2 maanden gestopt met de pil en merk er tot nou toe erg weinig van. Ik ben wel al 2 weken meer moe dan normaal, maar dat kan ook aan het weer liggen.

kus Bubbles

#4077755 Quote

Ja moe ben ik ook, voel me net een oud vrouwtje, fa in de middag het liefst een uurtje naar bed!

#4077770 Quote

Hey mara,

het kan idd gewoon van het ontpillen zijn hoor! Je zal zien dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden. Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel is dat je zwanger bent, maar ga er niet te erg vanuit. De kans is dan ook nog eens groot dat je door de zenuwen later ongi wordt of zelf een ongesteldheid overslaat. Dat heb ik zelf namelijk gehad voordat ik voor de eerste keer zwanger werd. Het heeft toen 5 weken geduurd voordat ik een positieve test had. Je lichaam doet rare dingen met je hoor!!!

liefs Guppie

TessavO
    Lid
    #4077878 Quote

Meer moe zal inderdaad door het weer komen, ik heb het ook.
    Ik ben nu ruim 2 maanden gestopt met de pil, heb eigenlijk heel weinig gemerkt. Ik heb de pil dan ook heel lang geslikt en wist niet eens dat het vervolgens zo lang kon duren voordat je zwanger werd. Maar ja, wat je zegt, nieuw met alles.

Volgens een vriendin van mij kan je al na een week dat je heb geovuleerd (en seks gehad) een test doen, maar moet je dan voor de zekerheid een week later weer 1 doen, dan is ie betrouwbaarder. Maar het helpt wel tegen je zenuwen..

Succes.

Groet, Tessa

#4078729 Quote

hier iemand met precies hetzelfde!
    ik heb niet een keer last gehad van ontpillen en heb ook die menstruatie klachten!! best heftig trouwens!
    ik vind het ook vervelend dat ik nog geen test kan doen maar ik weet gewoon dat het daarvoor niet betrouwbaar genoeg is!
    succes met wachten! ik mag zondag testen!

liefs

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct