Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

jasje welke maat?

• Auteur

Hoi!!

Voor het broertje of zusje voor Isabelle moeten we nog een jasje hebben. Half augustus ben ik uitgerekend. Welke maat zouden jullie kopen? Dus nog geen echte winterjas he?Maar ik denk dat ik toch een jasje of vestje moet hebben?

Ik denk zelf aan maat 62. Of is dat nog te groot?

Groetjes Babybelle

#4077972 Quote

ik deed wel 62

#4077975 Quote

beter iets te groot, dan te krap toch!! Heb je niet nog een jasje van Isabelle over??

#4078008 Quote

Dank je dat een jasje echt nodig is? Ik zou uit het ziekenhuis vandaan een omslagdoek doen of een dekentje over de beentjes?
    Ik heb toen met Feline het jasje geen 1 keer aangedaan… Gewoon zonde vond ik dat.

groetjes Maris

ps en als je het dan toch per se wilt :-p zou ik een kleine 62 kopen, 56 is al snel te klein

#4078014 Quote

hoi!

ik heb een jasje gekregen maar vraag me af hoe vaak ik ie ga gebruiken. Zou er zelf niet 1 kopen, gewoon een dekentje over de maxicosi.
    Misschien anders een vestje maar niet echt een jasje denk ik.
    En idd anders maat 62 dan heb je er wat langer wat aan.

Groetjes Alberdien

#4078029 Quote

Hoi hoi,

Ik heb nu ook nie eens een zomerjasje voor Sylvan, maar een vestje.
    Ik zou idd maatje 62 kopen als ik jou was, dan heeft hij of zij er nog wat aan 😉

Liefs Deb.

#4078120 Quote

Ik had zo’n Nomade in de cosi, die kon je zo open en dichtklappen en met klitteband dichtdoen. Je hebt ze in fleece en in katoen.
    http://www.redcastle.nl/index1.html

Groot voordeel vond ik dat er beentjes ingestikt zitten zodat hij altijd goed blijft zitten.
    Ook heerlijk voor zo even los in de kinderwagen of voor de lange zomeravonden!

Kyan is van November dus ik heb een jasje wel degelijk gebruikt in maat 56, het groene streepjasje van Prenatal (wordt nu nog steeds verkocht op de site) maargoed nu was Kyan ook maar 2800 gram bij 49 cm en hij heeft er dus tot maart mee kunnen doen…..

Ik zou ook zeggen dat je met een vestje wel aardig uitkomt, zeker in de zomermaanden!
    Ik vind alleen wel dat vestjes altijd wel aardig ruim vallen maarja er moet ook weer een truitje onderkunnen……ik zeg succes!!

Groetjes Sas

#4078219 Quote

Wij hadden gewoon zon slaapzak voor in de maxicosi…zon hoes zeg maar… Je kan ook een deken doen.

#4078295 Quote

Ohja, zo’n nomade hebben wij ook. Ideaal hoor! Zijn wel prijzig, maar dan heb je wel wat 😉

Liefs Deb.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct