Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bellytalk

• Auteur

ik heb gister de bellytalk ontvangen en kan zeggen dat het iets geweldigs is.
    alle onzekerheid wordvoor een deel weg genomen.
    en ik was heel onzeker.
    ik kan nu iedere dag naar de kleine boon luisteren en zelf horen dat het hartje heel goed klopt.
    wie heeft dit ook gedaan of wil dit gaan doen

#4078160 Quote

Hoi

Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen een bellytalk gehuurd.
    Gewekdig apparaat.
    Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik hem gehuurd omdat ze heel rustig was in mijn buik en zo kon ik zelf luisteren of ze er nog was.
    Het gaf me veel gemoedsrust!!
    Nu ben ik 33 week van onze 2e spruit en heb weer een bellytalk gehuurd, niet dat het nodig is want dit kindje is zo druk dat ik het apparaat maar heel weinig gebruik hahaha.
    Maar het is wel leuk om samen met mijn dochtertje naar onze spruit te luisteren.
    Ik werdt er alleen maar rustiger van !!

#4078196 Quote

Hallo,

Ik heb sinds week 14 een angelsound. dat gaf mij ook rust. Ik was eerst bang dat ik het hartje niet zou horen maar dat ging gelukkig gelijk goed. Heel fijn zo’n ding ik heb het veel gebruikt.Als ik boos of verdrietig was luisterde ik even naar ons kleintje en dan was het goed. We gebruiken hem nog maar minder vaak. Ons mannetje van 6 vind het ook leuk om naar zijn broertje of zusje te luisteren.

Mam.a.s.32+5

#4078568 Quote

Hallo (aanstaande) mama’s!

Ik weet pas een weekje dat ik zwanger ben en ik vind het allemaal reuze spannend dus ik ben nu het internet opgedoken naar info info info!!

Zo’n bellytalk dat lijkt me geweldig. Vanaf welke week zou kun je die kunnen gebruiken? Met welke merken/versies hebben jullie ervaring?

#4078735 Quote

Hey Missping

Het kan vanaf week 12 ongeveer.
    Ik heb hem gehuurd van bellytalk.nl, 29 euro per maand.

Groetjes mama2006 32+5

aisacia
    Bijdrager
    #4078747 Quote

hey,

@mam.a.s: mag ik vragen hoeveel een angelsound kost? Ik wil er voor mn volgende zwangerschap namelijk ook graag een aanschaffen!

groetjes

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4078753 Quote

Waarom heb je gehuurd mama2006? Kopen is toch veel goedkoper? Ze zijn vanaf ongeveer 50 euro te koop.

#4079018 Quote

Ja maar dat is een angelsound, die heb ik een x geleend van een vriendin en ik vond het een waardeloos ding.
    De bellytalk is precies hetzelfde apparaat als die verloskundige gebruikt en is dus proffesioneel.
    Die 2 apparaten zijn niet te vergelijken!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct