Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwe mama’s voor derde kindje

• Auteur

Hallo meiden!

Wie van jullie wil ook heel graag een derde kindje? Ik ben Tess en trotse mama van 2 jongetjes. We willen ons geluk graag uitbreiden….

Wie kletst er mee???

Groetjes,
    Tess

mari29
    Lid
    #4078153 Quote

hoi Tess,

Ik heb een meisje (4) en een jongen( bijna 2) en ben eind juni met de pil gestopt. Ik klets mee, en klus ook mee 😉

#4078208 Quote

Hoi,

Ook wij willen graag een derde kindje maar ik heb nog maar 1 zoon bij mij, onze eerste zoon is overleden op 2 jarige leeftijd.
    Maar wij gaan sinds februari voor ons derde kindje
    (een tweede kindje in huis)
    Onze tweede zoon is 13 maanden

#4078224 Quote

Hai tess,

Ook wij gaan voor een derde kindje, ons zoontje is nu 2, en onze dochter is nu 6 maanden. Voor ons is het nu spannend, moet een dezer dagen ongesteld worden, op zijn vroegst morgen op zijn laatst zaterdag. Dus ben benieuwd……….

Groetjes Janneke

#4078283 Quote

Hoi Allemaal
    Leuke een nieuwe topic van een derde. Ik las al regelmatig mee met derde kindje, maar die kennen elkaar allemaal al zo goed…
    Maar goed. Ik heb zelf 2 dochters van 2,5 jr en 11 maanden. We zitten in de eerste ronde. Alhoewel ik er minder mee bezig ben als ik toen voor de eerste 2 ging, merk ik toch dat het weer begint te kriebelen. Wanneer zal het weer raak mogen zijn??
    We wachten weer af. Iedereen succes!

Gr. Mamajo.

#4078290 Quote

Hoi allemaal!

Wat leuk dat jullie gereageerd hebben!
    Ik ben begin juni voor het eerst sinds tijden weer ongesteld geworden, maar volgens mij heb ik nog steeds geen eisprong gehad sindsdien. De helft van de tijd loop ik me dus af te vragen hoe dat zit, of ik al wat voel, wát ik dan voel, of ik zwanger kan zijn, wat mijn temp nou betekent en ga zo maar door. Ik geloof dat ik het spannender vind dan de vorige keren! Op dit moment denk ik dat ik misschien over een paar dagen een eisprong ga krijgen….

Mari, gezellig!

Tjé Bobbian, wat erg dat je oudste overleden is! Ik schrok ervan. Is het kort of lang geleden gebeurd?

Janneke, ik duim voor je!!!

Mamajo, ik heb dat topic ook gezien, maar die kennen elkaar inderdaad al erg lang. Daarom leek het me juist leuk zo’n topic voor ‘nieuwe’ mama’s te openen. Wat leuk dat je twee dochters hebt. Ik hoor wel eens dat dat heel anders is dan twee jongetjes, dat meisjes een stuk rustiger zijn. Jij hebt natuurlijk geen ervaring met zonen, maar wat denk jij?
    En Janneke en Mari, jullie hebben een ‘mixje’, wat vinden jullie?

Nou meiden, ik ga maar even strijken (bleeh), anders zijn de kinderen alweer wakker…

groetjes!
    Tess

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4078357 Quote

Hey,

Nou ik weet niet of jongens drukker zijn als meiden, ik weet wel dat onze meid een hele actieve is en heel goed weet wat ze wil en vooral niet wil……. whahahahaha. Maar het zijn allebei hele makkelijke kindjes, sliepen ook allebei snel door, hoop in ieder geval dat een derde kindje dat ook doet, hihihi

Groetjes Janneke

mari29
    Lid
    #4078367 Quote

He, dit wordt een gezellig toppic zo.
    Bobbian, wat erg voor jullie , mijn zoontje is bijna twee en heeft een stofwisselingsziekte, maar het gaat het heel goed met hem. Zo zie je maar dat alles niet vanzelfsprekend is. Ik wil je veel sterkte wensen, want zoiets blijft moeilijk!

Wij hebben een mixje, ja, maar beiden super pittige kinderen. Vooral de jongste zit nu in de peuterpuberteit dus de boterham met smeerkaas vliegt door de kamer als het meneer niet zint…
    Het maakt met niet veel uit wat wij krijgen, jongetje of meisje.
    Ik ben zelf de oudste thuis en heb twee broertjes, dus als de derde een jongetje wordt, heb ik hetzelfde gezin als wij thuis hadden. Dat is wel grappig, maar een meisje is me even welkom!
    Liefst een kindje zonder de stofwisselingsziekte van onze zoon, want die is erfelijk… 25% kans. Dat vind ik dus veel spannender!

#4078463 Quote

Hey,

Bobbian, kan me voorstellen dat het voelt als gisteren, lijkt me ook het ergste wat je als ouder kan overkomen……………
    Zal idd wel gezellig zijn als het hier een vast clubje gaat worden. Hier nog steeds niets mbt de rode duiveltjes, wel heel toepasselijk, want woon in Belgie whahaha. Wil niet te veel hopen want anders valt het zo tegen he…..en dit is pas de eerste ronde, maar ben al zo veel misselijk geweest de afgelopen week, en dan op de raarste momenten…………ik weet het niet, afwachten………

Groetjes Janneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct