Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwe mama’s voor derde kindje

• Auteur

Jammer Mamajo, op naar de tweede ronde.
    Nou Janneke ik zal ook eens kijken wanneer bij mij een eventuele innesteling zou zijn want ik heb echt last van mijn buik/maag maar ik denk dat het van al die medicijntroep komt.
    Maar goed kan altijd even kijken.
    3dewonder welkom!!!!

#4087649 Quote

Welkom mamamadelief, nee we kunnen met dit nieuwe forum helaas geen lijstjes meer maken.

Nee hoor nu onze tweede zoon ‘gaaf ‘geboren is maak ik mij niet meer druk.
    Zo wie zo hadden ze gezegd hoor dat het eigelijk niet meer voor zou kunnen komen omdat het daarvoor veels te zeldzaam was/is.
    Ik noem het, het verkeerde lot uit de loterij, domme domme pech.
    De artsen konden het ook niet en hebben in een medische encyclopidie moeten kijken en zelfs toen wisten ze niet hoe het verloop zou zijn.
    We kregen het te horen op 22 november na een biopt uit z’n hersenen en toen zeiden ze dat hij het had en dat hij geen jaar meer zou leven maar nog wel maanden maar 7 december is hij overleden, zo snel dus na de diagnose.
    Op 1 december fietste hij nog en daarna kon het mannetje niets meer.
    Het verlies van je kind komt je volgens mij nooit te boven maar we doen verschrikkelijk ons best en zijn erg blij dat we weer verder konden gaan met ons leven na de geboorte van onze tweede zoon.
    We hopen dat we ze een broertje of zusje mogen geven.

Is het bij jullie ook nog stil in de buurt i.v.m. vakantie?? bij mij is nog iedereen op vakantie dus ik mis het als full time moeder wel dat er niemand is om even een bakkie te doen haha.
    Dus dan maar elke dag op de computer (soms 2x op een dag haha)

#4087829 Quote

Nee, ik denk dat je zoiets inderdaad nooit geheel te boven komt. Je kunt verder gaan met je leven, een leuk leven hebben en tevreden en gelukkig zijn, maar er zal altijd een hoekje of plekje in je hart zijn…..

Ja hier is het ook al zo stil. Soms weet ik gewoon niet wat ik vandaag weer eens met de kinderen zal gaan doen. Diverse vriendjes zijn allemaal op vakantie en papa is ook aan het werk… Ach ja, we blijven toch maar weer iets verzinnen en anders beginnen we weer van voor af aan met wat we al gedaan hebben, hahahaha! Grappig eigenlijk. Ik heb me vroeger nooit zo gerealiseerd wat mijn schoolvakantie voor effect op mijn moeder had, maar nu….!

Janneke, waarom werd je zolang niet ongesteld dan?

Ha, mamamadelief, fijne vakantie gehad? het zou goed kunnen dat je cyclus van slag is door de BV, dat heb ik ook 2x gehad. Kijk anders eens op fertilityfriend punt com, daar kun je je vanalles bijhouden mbt je cyclus. Misschien word je er wijzer van. Dan moet je er alleen wel zin in hebben zoveel bij te houden natuurlijk!

#4087833 Quote

Zeg, ik ga even een nieuw topic voor ons openen hoor. Dan staan we weer een beetje bovenaan. Anders verdwijnen we zover naar achteren dat we niet eens meer in één klik naar de juiste pagina kunnen gaan waar ons topic zich bevindt.

Gewoon onder ‘Nieuwe mama’s voor derde kindje 2′.
    Zie jullie daar!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct