Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

op zoek naar kado voor aanstaande vader

• Auteur
  • Anoniem

ik ben op zoek naar een leuk kado voor een aanstaande vader, maar kan geen 1 site vinden die mij op ideeen brengt

#4078333 Quote

Hoi,

Ik heb mijn vriend een horloge gegeven toen onze dochter geboren werd. Daar is de naam en geboortedatum van onze dochter ingegraveerd. Ik vodn het ook moeilijk iets te vinden.
    Mijn vriend vond dit erg leuk.

Groetjes, Risje

plat
    Lid
    #4078338 Quote

Hoi,

Ik heb mijn man toen onze zoon geboren is de duplo lego trein gegeven. Mijn man is erg gek van lego en zei altijd als het een jongen is koop ik daar voor de duplo lego trein en als het een meisje is het duplo poppenhuis. Ik heb toen mijn vader gevraagt om dit voor mij te halen als het kindje was geboren. Mijn man had dit niet verwacht en vond het erg leuk.

Groetjes en succes met het bedanken van een leuk kado.

Plat

SWSI
    Lid
    #4078347 Quote

Ik heb het boekje “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” gegeven van Kluun. Hierin wordt op grappige wijze verteld wat een man te wachten staat met zijn zwangere vrouw en haar hormonen en de rest wat met de zwangerschap te maken heeft.
    Ik heb het zelf ook gelezen en ik vond het heel erg grappig.

Succes ermee!

#4078570 Quote

dat boek heb ik hem gegeven toen ik zwanger was. Is echt een heel leuk, grappig boek (ik heb hem eerst natuurlijk zelf gelezen).
    Maar ik wilde iets blijvens geven voor als het kindje geboren was, het horloge was wel geslaagd.
    Zelf heb ik een medion hangertje met ketting gekregen daar kwamen dan de foto`s in van de kids.

#4079006 Quote

…ook ik heb dit boek gekocht hahaha, zit het zelf al te lezen echt grappig en herkenbaar..

een leuke draagzak is ook een leuk kado voor de as.vader…

groetjes

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4080611 Quote

Ik heb van de week het boek Vader en Dochters gekocht van Martin Bril, een verzameling columns over zijn twee opgroeiende dochters (dus ja, deze baby is ook een meid 😀 )
    Lief stukje voorin geschreven voor mijn vriend en het viel erg in de smaak.

opaal
    Lid
    #4080842 Quote

ook ik heb hem een boekje gegeven toen ik net wist dat ik zwanger was, was net uit.
    Zwangerschapsboek voor Mannen.
    Erg grappig en ook nuttige tips. Dit is natuurlijk ook door een vader geschreven.
    dit mede gekocht omdat mijn vriend voorheen niets wilde weten over eigen kinderen. Toch is ie overstag gegaan……….

#4081352 Quote

ik heb vanmiddag een zilveren naamplaatje gekocht bij de juwelier en laat daar mijn naam en die van de baby ingraveren. Zo heeft hij zijn dierbaren altijd bij zich. Ik wil zelf heel graag een naamplaatje van de baby aan mn armband. Ik heb al een naamplaatje van mijn zoontje, die had hij gekregen van mn broer en zn vrouw als armbandje maar mn ex wilde niet dat hij dat droeg. Toen we uit elkaar gingen zag ik het armbandje en heb ik tussen het plaatje een volwassen schakel er naast gezet. De juwelier bood aan om zon zelfde plaatje er dan eventueel tussen te plaatsen, vond het wel een heel leuk idee.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct