Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zo laat nog een eisprong?

• Auteur
  • manon22
    Lid

Dag meiden

Heeft iemand ervaring met t volgende?

een maand geleden ben ik met de pil gestopt. ik heb na 13 dagen na het starten van mijn menstruatie meerdere ovulatie testen gedaan. Allemaal negatief. Nu ben ik 4 dagen overtijd en heb zo nu en dan een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. en sinds 2 dgn wat slijmerige afscheiding (lekker verhaal). Vandaag een zwangerschapstest gedaan, negatief, en een ovulatietest, positief. Zou ik nu dan nu nog een eisprong kunnen krijgen of zou ik zwanger kunnen zijn. Heb namelijk wel eens gehoord dat een ovulatietest soms eerder het hcg kan opsporen omdat t lijkt op het LH waarvoor die gemaakt is.

Wie herkent dit?

Groetjes

#4078278 Quote

Hoi Manon,
    Het zou kunnen zijn dat je je ei gewoon erg laat hebt, misschien komt het door het ontpillen. Het klinkt onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, omdat je ovulatietesten rond dag 13 allemaal negatief waren.
    Als ik jou was zou ik in elk geval veel klussen, voor het geval het toch je eisprong is wat je voelt.

Ik had de eerste twee rondes na het stoppen met de pil ook hele erge buikpijn onderin rond de eisprong, duurde wel een week.

Succes! Hoop dat je snel zwanger bent!

Martine

#4078326 Quote

hey,

dit klinkt als je eisprong! ik had zelf ook hele lange cyclussen ca. 35 dagen…

wij hebben overigens nooit ovulatietesten gedaan, daar werd ik alleen maar chagie van! wij deden het gewoon om de dag tot dag 26 ofzo…

nu eindelijk zwanger na bijna een jaar…

heel veel geluk en nu aan de klus haha…

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct