Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Menstruatie

• Auteur
  • TessavO
    Lid

Ik ben sinds eind mei gestopt met de pil. De eerste menstruatie kwam dan ook meteen. Vervolgens kwam de tweede menstruatie eind juni. Ontzettend mooie cyclus dus, precies het einde van de maand elke keer.
    Ovulatie testen gedaan, dus mijn cyclus klopte.
    Vervolgens krijg ik gisteren ineens een menstruatie! 2 weken te vroeg! hoe kan dan uberhaupt mijn ovulatiedagen kloppen?

Kan iemand mij helpen? Ik heb er nog niet zoveel verstand van….

groet, Tessa

#4078361 Quote

Hoi Tessa,

Ik heb nadat ik gestopt was met de pil ook veel onregelmatige cyclussen gehad.. Varierend van 16 dagen tot 61 dagen!! Zit nu sinds 3 maanden weer op een cyclus tussen de 32 en 36 dagen…
    Dus dat gaat de goede kant op!

verder weet ik ook nog niet zoveel ervan hoor. Probeer zwanger te worden van ons 1e kindje..
    Kreeg wel van een vriendin de tip, als je zeker wilt weten of je een eiersprong hebt in je cyclys, voor 1 maand te temperaturen. Maar daar wil ik nog niet aan.. eerst maar eens 3 maanden proberen en dan wellicht verder kijken..

Succes!

Gr,
    Leintje

TessavO
    Lid
    #4078438 Quote

Hoi Leintje,

Ik heb inderdaad ook maar besloten gewoon lekker veel ‘klussen’ en ook daarvan te genieten.
    Vervolgens zien we wel.
    Als het na een aantal maanden niks wordt kijken wel inderdaad wel verder. Oftewel, je hebt groot gelijk.
    Ik wilde weer te hard van stapel. Het lijkt me dan ook zo’n bijzondere ervaring om zwanger te worden / zijn.

Jij ook succes en hou me op de hoogte 🙂

Gr,
    Tessa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct