Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwangerschapssymptomen

• Auteur
  • bubbles
    Lid

Hallo,

Ik zou graag van alle moeders willen weten wat zij voor zwangerschapssymptonen hadden en vanaf welke week ze dit voelden. Ik heb deze vraag ook in het andere forum gesteld, maar hier zijn natuurlijk ook moeders die voor een 2e, 3e etc gaan. Alvast bedankt.

Kus Bubbles

#4078636 Quote

Nou de zwangerschapssymptomen zoals misselijk en pijnlijke borsten kreeg ik pas in week 6/7
    Dus voor mij was de bevestiging dat ik zwanger was beide keren, het gewoon niet ongesteld worden en dus met een test bevestigd zien dat het zo was.
    Dus pas later.

#4078726 Quote

nou ik zit nu in de eerste rond van nr 4!
    het verschilde elke keer enorm. maar dat ontzettend opgeblazen gevoel, druk onderin en alsod ik ieder moment enorm ongesteld moest worden.. had ik iedere keer.
    ik moet het zondag worden maar heb het hele sterke gevoel dat ik dat niet wordt!
    enorme pijnlijke borsten/tepels.. nooit eerder gehad! en kramp gevoel sinds een kleine week.
    ook veel slijmerige afscheiding..
    ben erg benieuwd natuurlijk..
    voor iedereen is het ook anders, bij de 1e 2 moest een test het me zeggen! en de 3e en 4e zwangerschap voelde ik meteen! dus ben benieuwd of ik nu gelijk krijg!

#4078728 Quote

moet misschien ff uitleggen dat er een miskraam tussen zat! lijkt nu zo raar, gaan voor de 4e en ik heb het al over een 4e zwangerschap..

manon22
    Lid
    #4078778 Quote

Ik was heel erg moe (uiteindelijk zeven maanden lang en de laatste maand, haha) Mijn vriend vond dat mijn huis veel zachter aanvoelde. Uiteindelijk gaf een positieve test de uitslag

manon

#4078869 Quote

Ik ben net zwanger (5wk), weet het nu een dikke week. Voordat ik ong moest worden moest ik een test doen, waarom weet ik niet, gedaan en die was positief. Vanaf dat moment had ik een beetje last van krampjes onderin mn buik, alsof ik ong moest worden. Nu de afgelopen week voel ik alleen krampjes als mn blaas vol zit.
    Verder zijn mn borsten/tepels ontzettend gevoelig, ernaar kijken doet al zeer….

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

vieguh
    Lid
    #4078879 Quote

Ik ben ook nog maar net zwanger 4 weken en 1 dag maar heb ook lichte ongikrampen met vlagen dus niet altijd.
    Voor de rest vallen mn klachten wel mee. ! gevoelige borst (andere niet) en niet echt overdreven moe ofzo….
    Maak me wel een beetje zorgen omdat ik bang ben dat het mis gaat. Kan natuurlijk altijd maar uiteraard liever niet dan wel

bubbles
    Lid
    #4078903 Quote

Bedankt voor jullie reacties!!

#4079576 Quote

Waar ik heel erg last van gehad heb zijn: MISSELIJKHEID, stemmingswisselingen, moeheid, borsten/tepels en ietsjes later, vergeetachtig!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct