Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie zit er nog meer in ronde 2

• Auteur

hallo allemaal
    ff voorstellen..
    ik ben al vanaf januari gestopt met pil maar sinds tijdje serieus bezig met uitrekenen van wanneer eisprong dus wanneer klussen.. nu had ik in ronde 1 mn eisprong gevoeld en was er heilig van overtuigd dat het raak was had allemaal gekke klachen grotere borsten broeken zate niet helemaal lekker puistjes wat ik nooit heb zelfs niet in puberteit grotere tepelhof gevoelige tepels. ben 2 weken overtijd geweest.. heel wat testen erdoor heen gejaagd zeg maar.. deze gaf niks aan.. vraag me nog steeds af of t toch zo is geweest en fout is gegaan of wat t dan is geweest maar ja op naar ronde 2. hoop wel dat ik me er wat rustiger in kan zijn.. je heb zo graag t gevoel van onzekerheid of t wel raak is.. hebben nu sinds van de week ook een puppy omdat wij graag ook hondje wilde en dit beter is die eerst te hebben voor er kindje komt ivm het wennen eraan.. ik zelf was nooit zo’n hondeliefhebber en vaak bang voor honden.. maar mn man wilde graag hondje dus zo’n klein hondje gehaald.. en ben er zelf helemaal gek mee voelt echt als eigen en is gewoon rot als tie ff ergens anders heen moet.. wie weet dat de liefde van en voor dit beestje de druk en stress een beetje weghoudt.
    erg lang verhaal zo maar zou leuk zijn meerdere reacties van anderen te horen over het klussen enzo..
    weet alleen niet precies wanneer nu mn eisprong nu moet zijn omdat ik zolang overtijd was heb van normale cyclus (normaal 28)gerekend en voor van nu met langer en dan kom ik of eisprong dat ik gister heb gehad of volgende week.. dus ff afwachten en maar klussen:-)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct