Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ovulatietest

• Auteur
  • manon22
    Lid

Dag meiden

twee dagen geleden was mijn ovulatietest positief. twee dagen daarvoor nog geklust en op de dag zelf. Mijn vriend is nu ziek,en moet er nu natuurlijk niet meer aan denken. Vandaag was die test nog positief. Weet iemand hoe lang dat zo blijft?

Groetjes van manon

#4078776 Quote

Nou ik moet zeggen dat ik echt maar 1 dag een positieve test had, de volgende dag was er geen kleur meer te zien, de dag voor de fel!!! gekleurde positieve test was hij al iets gekleurd maar ik vond het volgens de bijsluiter negatief.

#4078777 Quote

Nou ik moet zeggen dat ik echt maar 1 dag een positieve test had, de volgende dag was er geen kleur meer te zien, de dag voor de fel!!! gekleurde positieve test was hij al iets gekleurd maar ik vond het volgens de bijsluiter negatief

manon22
    Lid
    #4078780 Quote

Ik had al even niet meer getest, aangezien ik al een paar dagen overtijd was (ben vorige maand gestopt met de pil) Maar toen de zwangerschapstest negatief was, heb ik er maar meteen een ovulatietest tegen aangegooid. Had al twee dagen wat last van mijn buik. Deze test was de wel positief. ‘”s avonds meteen aan de slag natuurlijk. Hopelijk was t voldoende.

JJ-MM
    Bijdrager
    #4078979 Quote

Aangezien de test vaak 1 dag positief is heb ik geen idee.
    Weet wel dat, wanneer je zwanger bent dan kan een ovulatietest een positief resultaat geven. Dit komt doordat LH en hCG bijna identiek zijn.
    Dus wie weet..?? (weet niet hoe lang je al bezig bent..)

XxX

#4079177 Quote

Hoi manon, ik heb afgelopen maand met ovulatietesten geklust. Ik had 2 dagen een positieve test. Op de derde dag begon hij weer lichter te worden. Nu deze maand hoef ik niet meer met die testen te klussen. Want we zijn weer gestart met IUI4.
    Groetjes Linda

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct