Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vanaf eisprong ongi gevoel???????

• Auteur

hoi damens

ik heb een vraag, wie herkent dit?

ik heb vorige week mijn eisprong gehad ergens.
    nu heb ik nog steeds een ongi gevoel. ik moet mijn menstruatie pas vrijdag krijgen.
    wie kan mij meer vertellen.

groetjes kim

#4079936 Quote

Ik heb dat ook wel eens….en dan gaat het pas wel als ik 2 of 3 dagen ongi ben al.

geen idee waar dat mee te maken heeft, maar misschien omdat je hoopt niet ongesteld te worden ofzo…een lichaam kan gek reageren als je ermee bezig bent

#4079942 Quote

Hey kim,

Dat heb ik ook altijd….! ik heb het vanaf mijn eisprong tot dat ik ongesteld word. erg vreemd maar het zal er wel bij horen..!

Groetjes mirjam en veel succes

#4080184 Quote

ik had het ook, nooit eerder gehad, maar bleek die keer dus gewoon zwanger!!
    dus het hoeft niet alleen verkeerd te zijn, maar goed, wil je ook geen valde hoop geven!

kus

#4080469 Quote

Hai Kim,

Ik had het ook twee weken lang. Leek een beetje op ongiepijn, maar ook gewoon een zware onderbuik.
    Heb gisteren positief getest!!
    Succes

Martine

#4080528 Quote

hoi martine

dat is positief nieuws zeg, gefeliciteerd.
    ik moet nog tot vrijdag wachten. ik hou de moed er in maar durf eigenlijk niks meer te hopen want ik wacht al zo lang.

hoe lang was jij bezig en hoeveel dagen was je overtijd toen je positief teste

groetjes kim

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4080619 Quote

Hai Kim,

We zitten in ronde 4 en ik teste drie dagen voor m’n nod. Wel heel vroeg dus. Het streepje was heel licht, maar wel zichbaar. Vanochtend weer getest en toen was ie al donkerder.

Heb nog niet echt last van m’n borsten trouwens.

In welke ronde zit jij?

Ik had trouwens in ronde 1 en 2 wel soortgelijke klachten, maar dat kwam van het ontpillen.

Succes met wachten!

Groetjes Martine

#4080857 Quote

hoi martine

ik ben ondertussen de tel kwijt. wij zijn al vanaf mei 2008 bezig en ik hen een korte cyclus van 24 dagen.
    ik heb dus 4 cyclussen in 3 maanden. dus ronde 24 zoiets. ik heb nu nog steeds een licht ongi gevoel. zwaare buik. heel zere borsten wat ik normaal elke x heb maar nu doet rechts erg zeer. ben ook moe maar ja misschien kan het ook ongi klachten zijn.

zo frustrerend allemaal. morgen heb ik mijn nod dus nog even geduld hebben.

groetjes kim

#4080910 Quote

Hey,

Kim je klachten klinken gunstig, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden. Afwachten maar dus. Ben benieuwd!

Ik wil iedereen heel veel succes wensen met klussen, wachten en testen. Ik ben er weer over een weekje ongeveer want we gaan met vakantie naar Duitsland. Als ik terug ben kan ik weer even bijlezen en bijkletsen en dat hoop ik dat er nog meer zwangeren bij zijn!!

Martine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct