Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

net begonnen met klussen voor 2de kindje, ( deel 2)

• Auteur

hoi debs, xmamax, pebbles, mama van jade en de rest.
    we staan zo ver weg op de pagina’s dat niemand er meer komt geloof ik!
    dus bij deze een poging om de club weer bij elkaar te krijgen!
    wie is er nog???
    wij gaan weer klussen vanaf morgen en iedereen moet even het artikel op de eerste pagina lezen, heel interressant!

gr miranda

marjan1980
    Bijdrager
    #4080025 Quote

hoi ik ben marjan ik ben afgelopen donderdag naar de huisarts geweest om de mirena te verwijderen.afgelopen zaterdag flink ong geworden en flinke migraine aanval.voor mijn mirena had ik altijd 3 dagen migraine voor ik ongesteld moet worden.
    heb een korte cyclus 24 dagen.dus volgende week aan de klus.
    ik heb al 2 kinderen meisje van 5 jaar en zoontje van net 3 jaar.
    gr marjan

marjan1980
    Bijdrager
    #4080026 Quote

hoi ik ben marjan ik ben afgelopen donderdag naar de huisarts geweest om de mirena te verwijderen.afgelopen zaterdag flink ong geworden en flinke migraine aanval.voor mijn mirena had ik altijd 3 dagen migraine voor ik ongesteld moet worden.
    heb een korte cyclus 24 dagen.dus volgende week aan de klus.
    ik heb al 2 kinderen meisje van 5 jaar en zoontje van net 3 jaar.
    gr marjan

#4080053 Quote

Hallo!
    Ik had nog wel gereageerd in het andere topic, maar het duurde inderdaad even voor ik het gevonden had. Inmiddels ben ik al bijna drie weken overtijd, maar gisteren nog een negatieve test gehad. Baal er behoorlijk van. Ik hou er rekening mee dat het zwanger worden niet zo snel gaat, maar nu gebeurt er helemaal niks in mn lijf. Hoop dat het toch snel gaat komen.

Marjan; welkom, ik ben pebbles, en ik heb een dochtertje van 1.

#4080135 Quote

hoi marjan, welkom!
    ik ben miranda en heb een dochter van bijna 11 maanden.
    hey pebbles, ben je al bij de dokter geweest om te kijken of je echt niet zwanger bent?
    3 weken over tijd is best veel, toch?
    wij gaan vanavond weer beginnen, mn man was er ook weer blij mee haha, volgens het artikel op de 1ste pagina van het forum moet je eigenlijk toch wel iedere dag, nou ik denk dat ik dan gek wordt, we gaan wel om de dag proberen!
    ik zal eens op de hyves kijken of daar nog iemand is geweest!
    gr miranda

marjan1980
    Bijdrager
    #4080190 Quote

hoi miranda en pebbles
    ik heb vroege op jongegezinnen.nl gezeten.
    dik 5 jaar geleden en 3 jaar geleden.heb er 2 contacten aan over gehouden.erg leuk.1 iemand die zoveel het zelfde mee maakte als ik.deden allebij het zelfde werk.leeftijd en verjaardagen verschillen heel weinig echt maf.
    lijkt wel zenuw slopend die onregelmatigheid van je ongesteldheid dan geen test die 2 strepen zet.
    gelukkig ken ik die ervaring niet,maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
    gelukkig 2 dagen ongesteld geweest.
    ik weet ook wel wanneer bij mij die eisprong is voelt ook altijd heel goed.sommige weten niet wanneer die eisprong zich afspeelt.
    ja 3 weken over tijd,mijn vriendin had weleens dat ze maand oversloeg.dacht ze dat ze 8 weken zwanger was later bleek dat ze 4 weken zwanger was.blijkt late eisprong.
    laat het wel even weten als je de test heb gedaan.
    gr marjan

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4080217 Quote

Miranda; ik heb wel een mail gestuurd om me aan te melden bij die hyves, maar nog geen reactie gehad. Drie weken is ook veel. Maar heb al verschillende testen gedaan en allemaal negatief. Moet donderdag voor iets anders naar de dokter, dus zal het dan eens vragen. Maar eh, iedere dag hoeft van mij ook niet hoor!

Marjan; ik voel mijn eisprong niet geloof ik. Ben ook pas sinds twee maanden gestopt met de pil, en sindsdien niet meer ongesteld geweest. Vorige keer ben ik door de pil heen zwanger geworden, dus geen idee hoe mijn lijf werkt zonder pil. Eens kijken wat de dokter zegt donderdag.

#4080327 Quote

hoi pebbles,
    ik zal op hyves even melden dat je je hebt aangemeld, als je terug leest op het oude topic stond er volgens mij een ander mailadres om je even aan te melden, ik zal even zoeken
    miranda

#4080329 Quote

suuz1@hotmail.com
    ik zal even tegen suzanne zeggen dat ze haar mail in de gaten moet houden
    als ik nog een ander adres doorkrijg zal ik het even melden
    miranda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct