Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bang

• Auteur

Hallo, ik ben 26 jaar en twee jaar bezig om zwanger te worden. In maart naar de gyn. geweest daar bleek dat ik een dermoid cyste in mijn eierstok had zitten van 12 cm groot. Ben een maand later geopereerd. Daarna 16 mei, mijn eerste ongi gehad en 17 juni weer, mijn cyclus is nu dus redelijk regelmatig. (32 dagen) dus had ik het 19 juli weer moeten worden. Geen menstruatie tot nu toe, wel enorm pijnlijke borsten, tepels en af en toe een vlaag misselijkheid! Maar doordat ik al zoo vaak getest heb durf ik nu niet meer! Zo bang dat het weer tegen valt!! Zijn er meer meiden die zoiets voelen?

Groetjes

#4079996 Quote

hoi wen

ik herken je verhaal een beetje, afgezien van de cyste.
    wij zijn nu vanaf mei vorig jaar bezig en verschillende onderzoeken gehad. vandaag bij de gyn geweest voor een kijkoperatie.

ik ben een paar maanden ook 3 weken overtijd geweest. heel apnormaal voor mij want ik kan de klok erbij zetten, 24 cyclus.

de week voor en na mijn nod dacht ik echt zwanger te zijn. alle testen waren negatief. na 11 dagen bloedtest ook nega. na 3 weken begon ik toch te menstrueren.
    ik hoorde van een kennis diens vader arts is dat ik waarschijnlijk zwanger ben geweest dus mijn lichaam zette geen menstruatie opgang. in een vroeg stadium de vrucht afgestoten dus niet voldoende zwanger hormoon in mijn lichaam.

mijn vriend zei steeds “ik ga pas geloven dat je niet zwanger bent als je ongesteld word, de beste test die er is ( uit blijven van je menstruatie”en n atuurlijk is dat ook zo want vroeger bestonden geen testen en haden ze alleen dat bewijs.
    daardoor kon ik een klein beetje genieten en me inbeelden datt ik misschien toch zwanger was, totdat de ongi me van mijnn rosewolk trapte.

met andere woorden probeer een beetje te genieten en probeer te wachten of laat een bloedtest doen.

succes kim

#4081637 Quote

Hi Wen,

Wat een spanning! Te vroeg testen kan negatief zijn vanwege een te laat HCG-hormoon. Ik lees hier regelmatig ook dat meiden niet dachten dat ze zwanger waren omdat ze rond de eisprong niet geklust hadden en dat bleek dat de eisprong “zomaar” later was.

Ik denk niet dat het uitblijven van je ongi betekent dat je zwanger bent, zoals hummer schreef, maar als je zeker wilt weten of je zwanger bent, moet je even je huisarts vragen of hij of zij een bloedtest wil doen. Ik neem aan dat hij/zij weet dat jullie al zo lang bezig zijn en daar wel begrip voor heeft.

Ik wens je heel veel sterkte.

Gr. Tamara.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct